سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ |۶ شوال ۱۴۴۵ | Apr 16, 2024
امیر سرلشکر موسوی

حوزه/ امیر سرلشکر موسوی در مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن در تبریز گفت: ما ۱۴ هزار و ۶۰۰ روز مبارزه را پشت سر گذاشته‌ایم و حتی یک روز نبوده که یک توطئه، نفاق و تحریم جدید به این ملت تحمیل نشود.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی، پیش ازظهر امروز در جمع راهپیمایان مراسم یوم‌الله ۲۲ بهمن در تبریز با بیان اینکه آذربایجان افتخار شیعه و افتخار ایران است، گفت: تاریخ، تبریز را همواره به خاطر خواهد داشت که در ۲۹ بهمن سال ۵۶ با گرامیداشت شهدای مظلوم قم آتش انقلاب را فروزان کرد و باعث درهم پیچیدن رژیم طاغوت و بیرون انداختن آمریکا از این کشور ش

وی افزود: تبریز غیور در ۲۹ بهمن ۱۳۴۶ چلهمین روز را پایه گذاشت و امروز در ۲۲ بهمن ۱۳۹۷، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب را پرشورتر از همیشه گرامی داشته است.

فرمانده کل ارتش تأکید کرد: در طول این چهل تبریز و آذربایجان تکیه گاه مستحکمی برای نظام و انقلاب بوده است که فقط در مقطع هشت سال دفاع مقدس، ۱۰ هزار شهید و ۲۳ هزار جانباز و آزاده سهم این خطه بود و آذربایجان از این آزمون بزرگ الهی سربلند بیرون آمدند.

امیر موسوی با اشاره به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب، بیان داشت: امروز بیش از ۱۴ هزار و ۶۰۰ روز از پیروزی انقلاب می‌گذرد و ما ۱۴ هزار و ۶۰۰ روز مبارزه را پشت سر گذاشته‌ایم و حتی یک روز نبوده که یک توطئه، نفاق، خندق، احزاب و تحریم جدید به این ملت تحمیل نشود ولی با لطف خداوند و هدایت رهبر معظم انقلاب، هر روز شاهد یک پیشرفت و پیروزی جدید بوده‌ایم؛ ما پیروز ۱۴ هزار و ۶۰۰ مبارزه طی این ۴۰ سال هستیم.

وی اضافه کرد: نظام سلطه به سرکردگی آمریکای خونخوار و با تمام قوا مقابل این ملت ایستاده و ۱۴ هزار و ۶۰۰ روز است که به خود وعده فردا را می‌دهد اما نتوانسته کاری از پیش ببرد. ما مشکلات و سختی داریم اما به دشمن لبخند نخواهیم زد چون ملت ما می‌داند هزینه سازش با دشمن بیشتر از هزینه مقاومت است به همراه ذلت؛ ما با پرداخت هزینه مقاومت، دیر و زود عزت را به دست خواهیم آورد.

فرمانده ارتش جمهوری اسلامی ایران در بیان دلایل دشمنی نظام سلطه با انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: دشمن ما می‌داند اگر اسلام ناب به گوش ملت‌های جهان برسد، استکبار جهانی را ذوب خواهد کرد ولی نظام سلطه جهان را اینگونه می‌خواهد و کشورهای دیگر را به‌مثابه گاو شیرده می‌داند. پذیرفتن نظام سلطه به معنای پذیرفتن راه شیطان است و پذیرفتن راه شیطان به معنی شکست و دوزخ است.

وی اظهار داشت: ملت ایران به پیروزی از قمر بنی‌هاشم حضرت ابوالفضل العباس (ع) پرچم انقلاب اسلامی را آنچنان محکم در دست خواهد گرفت که اگر دشمنان دست‌های ما را با زخم تکه تکه کند، هیچ اثری در استحکام و ایستادگی پرچم نخواهند دید.

وی بیان داشت: نیروهای مسلح به عنوان سربازان این مردم متعهد می‌شوند که قدردان بزرگی این ملت باشیم و از حدود و ثغور این کشور، آرمان‌های انقلاب تا آخرین قطره خون خودمان دفاع کنیم. 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha