پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماموستا محمدامین راستی

حوزه/ امام جمعه موقت سنندج در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن گفت: مهمترین و اصلی ترین پیام امروز ملت ایران به دشمنان به ویژه آمریکا و ترامپ این بود که اقتدار ملت ایران نه تنها در طول این ۴ دهه تنزل نیافته است، بلکه روز به روز بر عزت این ملت افزوده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» ماموستا محمدامین راستی امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن ماه در سنندج در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت: امروز ملت ایران به ویژه مردم فهیم، انقلابی و با بصیرت کردستان نشان دادند که برای دفاع از آرمانهای این انقلاب آماده اند.

امام جمعه موقت سنندج با تاکید بر اینکه راهپیمایی امروز برای دشمنان نظام حامل پیام های فراوانی بود، گفت: دشمنان و معاندان این ملت و حکومت امروز به سختی جواب دندان شکنی از امت همیشه در صحنه ایران دریافت کردند.

وی با اشاره به اینکه امروز اوج بصیرت شناسی مردم ایران بود، افزود: 40 سال است که دشمنان از هر توطئه ای برای ساقط کردن یا تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی استفاده کرده اند، ولی تاکنون هرکاری که کرده اند به در بسته خورده اند که این نشان می دهد مردم و ملت ایران نظام و حاکمیت خود را دوست دارند.

ماموستا راستی در ادامه سخنان خود بیان کرد: مردم استان کردستان هم امروز در کنار دیگر هموطنان ایران عزیز افتخار آفریدند و نشان دادند که هرگز نخواسته و نمی خواهند که زیر یوغ استکبار و قدرتهای جهانی باشند.

امام جمعه موقت سنندج گفت: مهمترین و اصلی ترین پیام امروز ملت ایران به دشمنان به ویژه آمریکا و ترامپ این بود که اقتدار ملت ایران نه تنها در طول این 4 دهه تنزل نیافته است، بلکه روز به روز بر عزت این ملت افزوده می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha