جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ حضرت آیت الله نوری همدانی توجه به حل مشکلات مردم، اشتغالزایی و خدمت به مردم با تلاش شبانه روزی مسئولان را پیام داخلی حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی دانستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»،  حضرت آیت الله  نوری همدانی امروز در حاشیه راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشتند: حضور باشکوه و حماسی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن در چهلمین سال پیروزی انقلاب دارای دو پیام داخلی و خارجی  بود، اول این که حضور پرشور و حماسی مردم در راهپیمایی نشان داد که ملت ایران در برابر استکبار جهانی با قدرت ایستاده است و سنگر انقلاب را همواره حفظ می‌کند.

این مرجع تقلید افزودند: پیام دیگر راهپیمایی ۲۲ بهمن این است که مردم ایران اسلامی در راه مبارزه با دشمنان تنها نیستند، بلکه کل آزادی خواهان جهان همراه با ملت ایران هستند و همانا این پیروزی، پیروزی آشکار است.

ایشان بیان داشتند:  مردم ایران بر اساس مکتب و مذهب خود در میدان حضور دارند و در راه انقلاب اسلامی، جوان، جان و خون داده‌اند و چنین مردمی همواره در تمام صحنه‌ها حضور خواهند داشت.

حضرت آیت‌الله نوری همدانی توجه به حل مشکلات مردم، اشتغالزایی و خدمت به مردم با تلاش شبانه روزی مسئولان را پیام داخلی حضور باشکوه مردم در این راهپیمایی دانستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha