جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
۲۲ بهمن تبریز

حوزه/ راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن و جشن چهل سالگی انقلاب همزمان با سراسر کشور با حضور پرصلابت مردم در نقاط مختلف استان آذربایجان شرقی نیز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از تبریز، راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن همزمان با سراسر کشور، در آذربایجان‌شرقی و تبریز نیز با حضور پرصلابت اقشار مردم تبریز برگزار شد.

روحانیون و طلاب به همراه دیگر اقشار مردم استان آذربایجان‌شرقی در چهلمین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران همزمان با هموطنان انقلابی در سراسر کشور، با حضور پرشور و پرصلابت خود در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بار دیگر پایبندی و حمایت خود از آرمان‌های انقلاب اسلامی را اعلام کردند.

مردم ولایتمدار تبریز با پیمودن مسیرهای ۹ گانه راهپیمایی و با سر دادن شعار «آذربایجان اویاخدی، انقلابا دایاخدی» فریاد پایبندی و حمایت خود از انقلاب را در جشن چهل سالگی‌اش به گوش جهانیان رساندند.

میدان نماز تبریز و خیابان‌های اطراف مملو از مرد، زن، پیر، جوان و کودکانی بود که با مشت‌های گره‌کرده و سردادن شعارهای "الله‌اکبر"، "مرگ بر آمریکا" و"مرگ بر اسرائیل"، برائت و بیزاری خود را از استکبار جهانی اعلام کردند.

مردم آذربایجان‌شرقی با حضور خود بار دیگر به همه جهانیان اعلام کردند با وجود تمامی مشکلات، مقابل خباثت‌های دشمنان خواهند ایستاد و با قدرت‌تر از همیشه با تمسک به ولایت فقیه پشتیبان آرمان‌های امام(ره) و انقلاب خواهند بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha