پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
سیدحسین نقوی حسینی

​حوزه/ سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: عزت و اقتدار ایران اسلامی به برکت وجود شما عزیزان در عرصه ها و صحنه های ملی است و این نعمتی الهی برای این نظام مقدس به شمار می رود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، مراسم راهپیمایی مردم سنندج با سخنرانی سیدحسین نقوی حسینی، سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس و قرائت قاطعنامه پایانی برگزار شد،

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در این مراسم با شکوه اظهار داشت: بسیار خشنودم که در جشن 40 سالگی انقلاب اسلامی در میان مردم انقلابی،دلیر و مهمانواز استان کردستان حضور دارم و این را برای خود مایه افتخار می دانم.

نقوی حسینی در ادامه سخنان خود گفت: مردم استان کردستان در طول این 4 دهه از عمر با عزت انقلاب اسلامی همواره نشان داده اند که حامی و پشتیبان نظام بوده و هستند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس ادامه داد: عزت و اقتدار ایران اسلامی به برکت وجود شما عزیزان در عرصه ها و صحنه های ملی است و این نعمتی الهی برای این نظام مقدس به شمار می رود.

این نماینده مجلس اظهار داشت: تا زمانی که شما ملت ایران در مسیر انقلاب قرار دارید و حامی و پشتیبان ولایت فقیه هستید شک نداشته باشید که پله های ترقی را یک به یک طی خواهید کرد.

نقوی حسینی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: پیشرفت های هر روز و هر ساعت ایران اسلامی باعث خشمن دشمنان شده است و علت این همه تحریم و فشار اقتصادی و سیاسی همین عزت و اقتدار ایران است که معاندان از آن دلهره دارند.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس اظهار داشت: نهادهای بین المللی اذعان دارند که جمهوری اسلامی در همه حوزه ها جزو 10 قدرت نخست جهان است و همین عامل باعث شده است که امروز اسرائیل غاصب از قدرت و اقتدار نظام و ملت ایران هراسناک باشد.

نقوی حسینی گفت: یکی از ویژگی های انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) و امام خامنه ای این است که از همان روزهای نخستین مسیر راه را مشخص نموده است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی مجلس در پایان سخنان خود اظهار داشت: امام راحل و شهدای این مملکت برای اقتدار و سربلندی این انقلاب ایثار و جانفشانی کردند، لذا شایسته است برای ارج نهادن به تلاش این بزرگواران همواره حامی و پشتیان انقلاب باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha