سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
عزت الله ضرغامی

حوزه/ عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مردم با وجود تمام مشکلات پای نظام اسلامی و آرمان های انقلابشان هستند و ایستاده اند و پشتیبانی از انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین مبارزه و جهاد درراه خدا است لذا باید قدردان این حضور چشم‌گیر مردم در جای‌جای ایران اسلامی باشیم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از سمنان، عزت الله ضرغامی، پیش از ظهر امروز در جمع راهپیمایان سمنانی، اظهار داشت: حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن آن هم در برهه حساس ۴۰ سالگی انقلاب نشان داد که مردم با وجود تمام مشکلات پای نظام اسلامی و آرمان های انقلابشان هستند و ایستاده اند.

عضو شورای عالی فضای مجازی با بیان اینکه حضور چشم‌گیر مردم ایران اسلامی در راهپیمایی ۲۲ بهمن بسیار چشم‌گیر و قابل‌تقدیر است، تصریح کرد: پشتیبانی از انقلاب اسلامی بزرگ‌ترین مبارزه و جهاد درراه خدا است لذا باید قدردان این حضور چشم‌گیر مردم در جای‌جای ایران اسلامی باشیم.

وی بابیان اینکه پرچم انقلاب به دستان صاحب اصلی خود حضرت ولی‌عصر(عج) اهدا می‌شود، افزود: در ابتدای دهه پنجم عمر بابرکت انقلاب اسلامی باید گفت ایران اسلامی در گردنه‌های آخر برای رسیدن به قله قرار دارد و لذا حضور مردم برای پشتیبانی نظام سبب عبور به‌سلامت از این گردنه‌ها می‌شود.

رئیس اسبق رسانه ملی با بیان اینکه پشتیبانی مردم از نظام و انقلاب سبب می‌شود تا نظام اسلامی گردنه‌ها را با سلامت عبور کند، خاطرنشان کرد: حضور مردم در حمایت از انقلاب و نظام که به‌مثابه جهاد است، می‌بایست موردتقدیر مسئولان قرار گیرد و این تقدیر می‌تواند ارتقای خدمت‌رسانی به آنان باشد.

ضرغامی گفت: مردم نظام اسلامی را متعلق به خود می‌دانند لذا اگر مشکلات و گلایه‌ای نیز از برخی مسائل وجود دارد، این امر را به انقلاب مرتبط نمی‌دانند و باوجود برخی گله‌ها همواره از نظام حمایت می‌کنند.

وی افزود: مردم ولی‌نعمتان و صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند چراکه همین مردم برای انقلاب اسلامی فداکاری کرده و خون داده‌اند پس باید گفت گلایه‌ها سبب نمی‌شود تا مردم از حضور در عرصه‌هایی مانند ۲۲ بهمن پشیمان شوند و حتی آنانی که روزهای قبل در صف گلایه کنندگان بودند امروز همه‌چیز را کنار گذاشته و در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت می‌کنند تا اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان دهند و بگویند این مردم پشتیبان نظام و انقلاب هستند.

عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی با بیان اینکه حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشانه علاقه مردم به انقلاب و نظام است، بیان کرد: باید این حضور پرشور مردمی را تحسین کرد چراکه از بصیرتی مثال‌زدنی برمی‌آید.

ضرغامی گفت: حضور حماسی مردم در ۲۲بهمن و در آستانه چهل‌سالگی انقلاب نشانه دل‌بستگی مردم به‌نظام است و همچنین به جهانیان می‌گوید که مردم علاقه به این نظام و انقلاب دارند.

وی افزود: شور و اشتیاق در حمایت از نظام آن هم در شرایطی که دشمنان در این ۴۰ سال، همه توان خود را به کار گرفتند که مردم را از نظام جدا کنند، قابل تقدیر و نشان دهنده بصیرت بالای مردم ایران اسلامی در مواجهه با تهدیدات بیگانگان است.

رئیس اسبق رسانه ملی گفت: انقلاب اسلامی در این ۴۰ سال حوادث زیادی از سرگذرانده و در گردنه‌ها نیز به رهبری امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی راه را به سلامت طی کرده است و لذا امروز شاهد حضور چشم‌گیر مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن هستیم تا به جهانیان بگوییم مردم ما پشتیبان نظام هستند.

ضرغامی با اشاره به عواملی که سبب شد ایران اسلامی در برابر توطئه‌های دشمنان سرپا بایستد، تاکید کرد: انقلاب اسلامی در طول چهار دهه عمر با برکت خود، حوادث متعددی را به خود دیده که بعضاً هر کدامشان می‌توانست سرنوشت هر انقلابی را تغییر دهد اما رمز ماندگاری انقلاب اسلامی حضور پرشور مردمی در حمایت از آن بوده است.

وی افزود: حضور پرشور مردمی، رهبری ولایت فقیه، استکبار ستیزی و ... در زمره ویژگی‌های انقلاب اسلامی ایران هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha