پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
حجت الاسلام نادر رنجبر

حوزه/ مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: امروز پاسخ تمام یاوه گویی های سران آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل غاصب توسط ملت ایران به خوبی داده شد و اگر دشمنان شعور سیاسی داشته باشند باید مسیر اشتباه و غیرانسانی خود را تغییر دهند.

حجت الاسلام نادر رنجبر امروز در حاشیه راهپیمایی 22 بهمن در شهرستان قروه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه» اظهار داشت: ملت ایران برای صدمین بار از امتحان و آزمون بزرگی به نام 22 بهمن سربلند بیرون آمدند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: جواب تمام خط و نشان هایی که دشمنان برای این ملت در این مدت کشیده شد را مردم ایران اسلامی به خوبی دادند.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه ملت ایران هوشیارتر از آن هستند که فریب تبلیغات دروغین دشمنان قسم خورده این نظام را بخورند، افزود: امروز شعور سیاسی و ملی ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن به همه جهانیان نشان داده شد.

حجت الاسلام رنجبر ادامه داد: باید به داشتن چنین مردم انقلابی و حامی نظام و ولایت افتخار کرد و از مسئولان درخواست داریم که در راه خدمت به ملت ایران از هیچ تلاشی دریغ نکنند.

وی در ادامه با اشاره به حضور همیشگی مردم خطه کردستان در برهه های خاص ملی و سیاسی انقلاب گفت: مردم انقلابی، با فرهنگ و ولایتمدار استان کردستان علیرغم برخی از مشکلات بارها ثابت کرده اند که برای حفظ و اقتدار این نظام آماده هرگونه جانفشانی هستند.

مدیر مدرسه علمیه امام صادق (ع) قروه گفت: امروز پاسخ تمام یاوه گویی های سران آمریکا و رژیم کودک کش اسرائیل غاصب توسط ملت ایران به خوبی داده شد، لذا اگر دشمنان شعور سیاسی داشته باشند باید مسیر اشتباه و غیرانسانی خود را تغییر دهند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha