پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
استاندار در باغ موزه انقلاب و دفاع مقدس قم

حوزه/ نماینده عالی دولت در استان قم گفت: راه اندازی و تکمیل پروژه باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از اتفاقات خوب در استان قم است اما آنچه اهمیت و اولویت اصلی این پروژه را رقم می زند، تولید محتوای مناسب و مطلوب است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه»، بهرام سرمست در بازدید از پروژه در حال تکمیل باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در قم اظهارداشت: این باغ موزه ظرفیت مناسبی برای معرفی و نمایش حمایت ها، دلاوری ها و خدمات مهم شهر مقدس قم به انقلاب و دفاع مقدس برای نسل جدید و گردشگران خواهد داشت.

نایب رئیس شورای فرهنگ عمومی استان با اشاره به برکات سفر مقام معظم رهبری به قم و تصویب طرح های مختلف در این سفر، تصریح کرد: باید همه دستگاه ها همکاری کنند تا هرچه سریعتر باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تکمیل و به بهره برداری برسد.

رئیس شورای اداری استان با تاکید بر تولید محتوا بعنوان اولویتی اساسی در این باغ موزه، ادامه داد: برای تولید محتوای غنی با استفاده از اطلاعات مبارزین دوران انقلاب و نیز بهره مندی از ویژگیهای هنری و فناوری های نوین، محیطی جذاب برای کاهش شکاف بین نسل انقلاب و جوان امروزی ایجاد شود.

سرمست هویت بخشی به فعالیت ها و خدمات انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: جمعیت مخاطب موزه های انقلاب اسلامی گردشگران داخلی و خارجی هستند و ضروری است در طراحی این مکان پیش بینی های لازم صورت گیرد.

نماینده عالی دولت در استان قم همچنین با اشاره به موقعیت مکانی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس استان قم گفت: شهرداری قم فضاسازی لازم در راستای حضور خانواده ها در محیط پیرامونی این مکان جهت گذراندن اوقات فراغت را فراهم نماید.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha