پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
بسیچ طلاب آذربایجان غربی

حوزه/ بار دیگر مردم با وحدت و یکپارچگی عظمت ایران اسلامی را به رخ مستبدان عالم کشیدند و اعلام کردند با تمام توان و با اراده‌های پولادین در برابر تمام دنیای متظاهرشان و در برابر بد مستی‌های متجاهلان و مرتجعین ذلیل منطقه که مقهور اربده کشی‌های مستکبرین غرب بوده‌اند، ایستاده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از ارومیه، سازمان بسیج طلاب و روحانیون آذربایجان‌غربی در قدردانی از حضور آگاهانه ی مردم انقلابی در راهپیمایی 22 بیانیه صادر کرد.

متن بیانیه به شرح ذیل است:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیم

و لینصرن الله من ینصره، ان الله قوی عزیز

حمد و ثنای خاضعانه درگاه بی‌مانندش را  که ملت حق‌جو و مومن ایران را کرامت بخشید تا در سایه نعمت بی‌بدیل انقلاب اسلامی و ولایت فقیه احیاگر اسلام ناب محمدی (ص) و ارزش‌های والای الهی و انسانی گردید.

در طلیعه چهلمین فجر پیرزوی و عزت، و در برهه‌ای که جهان شاهد پیشرفت‌های چشم‌گیر جوانان برومند این آب و خاک بوده و توفیقات فزاینده دانشمندان غیور میهن در عرصه‌های مختلف علمی به ویژه دستاوردهای موشکی ودفاعی داشته، امت آزادی‌خواه ایران اسلامی، نغمه عاشقی و همدلی را در جای جای این خطه گهربار همسرایی کردند.

آری همه آمدند تا بار دیگر وحدت، یکپارچگی و عظمت ایران اسلامی را به رخ مستبدان عالم بکشند و بگویند با تمام توان و با اراده‌های پولادین در برابر تمام دنیای متظاهرشان و در برابر بد مستی‌های متجاهلان و مرتجعین ذلیل منطقه که مقهور اربده کشی‌های مستکبرین غرب بوده‌اند، ایستاده و امروز مأمور به صبر و خویشتن‌داری هستند و وای از آن روز که جوابی برای تمامی این گستاخی‌ها بدهند.

حضور حماسی و انقلابی مردم شهیدپرور و همیشه در صحنه ی آذربایجان‌غربی  در آوردگاه راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن تجدید میثاقی دوباره با آرمان‌های شهدا، امام شهیدان و نیز رهبر معظم انقلاب اسلامی مد ظله العالی بود و برگ زرین دیگری در تاریخ پر فروغ و افتخار ملت بزرگ و غیور ایران که در طلیعه چهلمین بهار آزادی و عزت و پیروزی انقلاب اسلامی در مقابل چشم جهانیان به منصه ظهور رسید.

ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند متعال و ابراز افتخار و سربلندی به وجود ملتی هوشیار و غیرتمند از جوشش ایمان و تجلی بصیرت و حضور ملت آگاه و سرافراز ایران اسلامی در راهپیمایی دشمن‌شکن یوم‌الله ۲۲ بهمن ۱۳۹۷ که نمایش وحدت و اتحاد و اقتدار ملی امت ولایتمدار ایران اسلامی بود تشکر می‌کنیم.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان آذربایجان غربی، بدینوسیله خلق این حماسه ی عظیم را به پیشگاه مقام معظم رهبری و تمامی ایرانیان عزیز تبریک گفته و از حضور با صلابت، آگاهانه و پرشور اقشار مختلف مردم بصیر و ولایتمدار استان، جوانان، بسیجیان، دانشجویان و دانش‌آموزان، طلاب، علما و روحانیون، خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران، قدردانی نموده و توفیقات روز افزون همگان را از درگاه باری تعالی مسئلت می‌نماید.

سازمان بسیج طلاب و روحانیون استان آذربایجان غربی، بیست و دوم بهمن ماه

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha