پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
کد خبر: 480204
۲۲ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۲
راهپیمایی ۲۲ بهمن اهواز

حوزه/ جشن بزرگ چهل‌سالگی انقلاب و راهپیمایی گسترده ۲۲ بهمن اهواز با حضور گسترده آحاد و اقشار جامعه هم‌زمان با سراسر کشور در اهواز برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، جشن بزرگ چهل‌سالگی انقلاب و راهپیمایی گسترده ۲۲ بهمن اهواز امروز با حضور گسترده آحاد و اقشار جامعه هم‌زمان با سراسر کشور در اهواز برگزار شد.

امروز همه آمده بودند از پیرزنان و پیرمردان گرفته و تا نوزادان در آغوش والدینشان.... همه آمده بودند تا بگویند بر آن عهد که بستیم، هستیم و خواهیم بود.

از صبح امروز خیل جمعیت عاشق نظام و انقلاب در میدان مولوی اهواز جمع شده بودند و یک‌صدا فریاد حمایت از نظام و انقلاب و نابودی دشمنان را سر می‌دادند.

اهواز سربلند صبحی را به خود دید، که قطعاً در تاریخ پرافتخارش ثبت خواهد کرد. تاریخی که سراسر پر از غرور و افتخار و لبریز از جان‌فشانی و ایثار برای اسلام و انقلاب است.

عاشقان به میهن عزیز اسلامی در اهواز در کنار قشر همیشه بیدار روحانیت، یک‌صدا فریاد برائت از دشمنان سر داده و با دست‌نوشته‌های خود تصریح کردند که «ما فریب بوقچی های جریان رسانه‌ای دشمن را نمی‌خوریم».

مردم اهواز امروز تصریح کردند که مقابل هرگونه زیاده‌خواهی دشمنان می‌ایستیم و با تکیه به اراده الهی و عمل به فرامین ولی‌فقیه‌مان ورود به دهه پنجم انقلاب را جشن خواهیم گرفت.

بر اساس این گزارش، پس از رسیدن خیل جمعیت هزاران نفری مردم اهواز مقابل جایگاه ویژه، پس از قرائت آیاتی چند از کلام الله مجید و سردادن شعارهای ضد استکباری، حجت الاسلام سپهر، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خوزستان، مقابل تریبون آمده و اظهارکرد: همان‌گونه که در 8 سال جنگ تحمیلی مرم خوزستان دین خود را به اسلام و انقلاب ادا کرده بودند امروز نیز با حضور حماسی خود برگ زرینی بر افتخارات خوزستان قهرمان افزودند و دین خود را ادا کردند، لذا به نمایندگی از نماینده ولی‌فقیه در استان و همه مسئولین از شنا تشکر می‌کنم.

همچنین دکتر حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، به عنوان سخنران اصلی مراسم، با بیان اینکه انقلاب اسلامی متعلق به آحاد ملت، است، گفت: مهم‌ترین عوامل پیروزی انقلاب، تمسک به آرمان‌های الهی، اطاعت از امام و استقامت و حضور مردم در صحنه بوده و امروز نیز ادامه و استمرار جریان انقلاب، به همین عوامل بستگی دارد.

لازم به ذکر است پس از پایان سخنرانی دکتر مظفر، قطعنامه راهپیمایی ۲۲ بهمن، توسط یکی از روحانیون انقلابی اهواز قرائت شد و مردم با سردادن شعارهای «الله اکبر»، «خامنه‌ای رهبر» و «مرگ بر آمریکا» اعلام وفاداری خود به نظام و انقلاب اسلامی را به گوش بدخواهان کشور رساندند.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha