پنجشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۵ شوال ۱۴۴۵ | Apr 25, 2024
۲۲ بهمن

حوزه/ استاندار و نماینده ولی فقیه در کردستان، در پیامی به مناسبت حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن آورده اند: مردم مومن و انقلابی استان کردستان، حضور غرورآفرین شما در راهپیمایی ۲۲ بهمن، یک بار دیگر ولایتمداری، بصیرت و پایبندی به آرمان های والای انقلاب را به نمایش گذاشت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی و استاندار کردستان بە مناسبت حضور پرشور وانقلابی مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن پیام تقدیر و تشکری را صادر کردند.

در متن این پیام می خوانیم:

بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَنِ الرَّحِیمِ

مردم مومن وانقلابی استان کردستان؛ حضور عزتمندانه وغرورآفرین شما در راهپیمایی ۲۲ بهمن، در جای جای استان کردستان یک بار دیگر ولایت مداری، بصیرت، وقت شناسی و پایبندی تان بە آرمانهای والای انقلاب اسلامی را بە نمایش گذاشت.

حضوری آنچنان معنادار که بی گمان دشمنان این آب و خاک و مردم را ناامید و وادار به عقب نشینی و بازنگری دوباره از فهم ودرک خود خواهد کرد.

آفرین بر شما ای مردم آگاه که همچون سالیان گذشته وبا درک موقعیت حساس کشور به دعوت مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای مدظله العالی لبیک گفتید و علیرغم همه تنگناهایی که به واسطه خباثت های آمریکای جنایتکار در اعمال تحریم های اقتصادی بر ما تحمیل شده است، همچنان پا در رکاب رهبری و دل در گرو سربلندی ایران و اسلام دارید.

جا دارد به پاس حضور شکوهمندتان در یوم الله ۲۲ بهمن مراتب سپاس و قدردانی خود را نثار بزرگواری و وفاداری شما نماییم.

اطمینان داریم با عنایات حضرت حق و کارو تلاش بی وقفه خدمتگزاران، روز به روز از بار مشکلات شما مردم عزیز کاسته خواهد شد و آینده ای پر از پیشرفت واعتلا برای کردستان همیشه سربلند در همه ابعاد رقم خواهد خورد.

سید محمد حسینی شاهرودی

نماینده ولی فقیه در استان کردستان

بهمن مرادنیا

استاندار کردستان

٢٢ بهمن ١٣٩٧

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha