سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۳ شوال ۱۴۴۵ | Apr 23, 2024
معاون فرهنگی مدرسه علمیه شهیده بنت الهدی علی آباد کتول:

حوزه/ معاون فرهنگی مدرسه علمیه شهیده بنت الهدی صدر علی آباد کتول، از برگزاری غرفه فرهنگی در حاشیه جشنواره بازی های بومی و محلی و جشنواره غذای سفره اقوام خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم خلف، معاون فرهنگی مدرسه علمیه شهیده بنت الهدی صدر علی آباد کتول، از برگزاری غرفه فرهنگی در حاشیه جشنواره بازی های بومی و محلی و جشنواره غذای سفره اقوام خبر داد.

معاون فرهنگی مدرسه علمیه شهیده بنت الهدی صدر علی آباد کتول در ادامه با اشاره به اهمیت ورزش در اسلام، اذعان کرد: ورزش سلامت انسان را تضمین می کند و خطر ابتلا به بیماری ها را کاهش می دهد، در روایات بسیار از ائمه علیهم السلام، بر این امر مهم تأکید شده است.

خلف به نقش طلاب در جامعه اشاره کرد و گفت: برگزاری جشنواره های مختلف، زمینه مناسبی برای ارائه خدمات فرهنگی به مخاطبان است، طلاب به عنوان یکی از قشرهای مؤثر جامعه با حضور در بین اقشار مختلف می توانند اهداف خود را دنبال کرده و پیام خود را به همگان برسانند.

وی در پایان با اشاره به فعالیت های فرهنگی-تبلیغی این مدرسه در ایام دهه فجر و فاطمیه عنوان کرد: جشنواره غذا که با حضور اقوام و اقشار مختلف برگزار شد، فضای خوبی بود تا نشان دهیم دین اسلام به همه جنبه های زندگی انسان توجه دارد

در حاشیه این مراسم، از سوی این مدرسه مقدسه فعالیت هایی انجام گرفت که از جمله آنها: ختم قرآن به شکرانه چهل سالگی انقلاب، برپایی نمایشگاه پوستر بصیرت افزایی، توزیع بروشور و اهدای جوایز به برگزیدگان، می توان اشاره کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha