پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
آیت الله علم الهدی

حوزه/ نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: حضور گسترده مردم از سویی رسالت مسئولان را سنگین تر کرد تا با رفع مشکلات و فراهم کردن امکانات بیشتر، شرایط مقاومت در برابر دشمن و استکبار را بیش از پیش فراهم کنند.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از مشهد مقدس، آیت الله سید احمد علم الهدی، در جریان راهپیمایی 22 بهمن در مشهد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ملت انقلابی ایران راه خودش را با همه مشکلات ادامه خواهد داد تا به نقطه نهایی که فرج امام زمان(عج) است دست یابد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی با اشاره به حضور گسترده جوانان در این راهپیمایی تصریح کرد:  بیشتر شرکت کنندگان در راهپیمایی 22 بهمن امسال نسل جوانی هستند که دوران امام خمینی(ره)، پیروزی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس را درک نکرده اند اما با تمام وجود به صحنه آمده اند.

وی افزود: حضور گسترده مردم از سویی رسالت مسئولان را سنگین تر کرد تا با رفع مشکلات و فراهم کردن امکانات بیشتر، شرایط مقاومت در برابر دشمن و استکبار را بیش از پیش فراهم کنند.

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: مردم با تمام قدرت پای این انقلاب ایستاده اند و مقاومت می کنند. این ها همه نشانه های شکست دشمنان اسلام و انقلاب است. پیام ما به بیگانگان این است شما می خواستید با تکیه بر قدرت ها بر ما مسلط شوید اما قدرت و توانمندی نظام ما، این مردم هستند که دارید می بینید و پیروزی در برابر این مردم امکان پذیر نیست.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha