جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دکتر مظفر

حوزه/ مظفر، با بیان اینکه جشن چهل‌سالگی انقلاب روز وفاداری و پیمان ملت با ولایت است، گفت: عوامل اصلی پیروزی انقلاب «تمسک به آرمان‌های الهی»، «پیروی از رهبر» و «استقامت و حضور مردم درصحنه» است که ایران اسلامی را از توطئه‌ها و تهدیدها نجات داده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در اهواز، دکتر حسین مظفر، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در بخش پایانی راهپیمایی باشکوه 22 بهمن اهواز، ضمن تشکر و قدردانی از مردم ولایت مدار خوزستان، اظهارداشت: چهل سال پیش لیبرالیسم و کمونیست بر جهان غرب و شرق سیطره داشتند و مثل دولبه قیچی در صدد قطع دین و اخلاق بودند.

وی ادامه داد و گفت: کمونیست دین را افیون ملت‌ها می‌دانست و لیبرالیسم دین را از سیاست و سایر و سایر عرصه‌های اجتماعی جدا می‌دانست، که در این بین ناگهان انقلابی به نام خدا و دین در ایران ایجاد شد که مقابل همه آن‌ها ایستاد و مردم جهان را شگفت‌زده کرد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، با اشاره به سخنان رئیس مسبوق سازمان سیا، اذعان کرد: رئیس سازمان سیا پس از پیروزی انقلاب اعتراف کرد که ما تمام فعالیت‌های امام و انقلابیون را رصد می‌کردیم و از همه‌چیز باخبر بودیم! اما فکرش را نمی‌کردیم که پیرمردی در تبعید بتواند با بیانیه‌ها و سخنرانی‌هایش که با نوارکاست پخش می‌شد شاه را سرنگون و نظام جمهوری اسلامی بنا کند.

مظفر با اشاره به توطئه‌ها و دشمنی‌های دشمنان انقلاب، گفت: چهل سال است که دشمنان انقلاب، مردم ایران را به جرم اینکه می‌خواهند خودشان برای سرنوشت کشورشان تصمیم گیرند و عزت، استقلال و آزادی داشته باشند، در جنگ، فشار و تحریم قرار داده و همه‌ی تلاش خود را کردند تا عزم مردم ایران را در هم شکنند، اما به حول قوه الهی موفق نشدند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه به بیان دستاوردهای انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: اولین دستاورد انقلاب اسلامی بیرون کردن نظام شاهنشاهی،سلطنتی و موروثی بود که ایران و مردم ایران را تحقیر کرده بود.

وی دستاورد دوم انقلاب را تأسیس نظامی به نام جمهوری اسلامی‌ دانست و تصریح کرد: این نظام که ترکیبی از اسلامیت و جمهوریت بود توانست با اسلام مشروع بخش نظام و با جمهور، مقبولیت مردمی برای نظام به ارمغان آورد.

مظفر، به سومین دستاورد انقلاب اسلامی، اشاره کرد و گفت: استقلال نظام، یکی از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است که در طول دهه‌های گذشته توانسته یک کشور وابسته و نوکر غربی‌ها را به قدرتمندترین سرزمین در خاورمیانه تبدیل کند؛ به‌طوری‌که مردمش برای سرنوشتشان تصمیم می‌گیرند.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، چهارمین دستاورد انقلاب را پیشرفت در بخش‌های مختلف در عرصه‌های تکنولوژی و فناوری دانست و بیان کرد: اقتدار ایران اسلامی پنجمین دستاورد انقلاب سال 57 است که سبب شده تا به امروز دشمنان نتوانند هیچ غلطی کنند.

این مقام مسئول، با اشاره به مشکلاتی که امروز گریبان‌گیر ملت شده، اظهارداشت: قبول دارم که نتوانستیم به همه آرمان‌های انقلاب دست پیدا کنیم و همچنان دچار مشکلات و موانعی هستیم، اما علت اصلی این مشکلات و ضعف‌ها فشار و تحریم و توطئه‌های بیگانگان است که اگر این حجم از دسیسه‌ها و فشارها نبود، هم‌اکنون ایران اسلامی، یکی از ثروتمندترین و موفق‌ترین کشورهای جهان بود.

وی به عوامل پیروزی انقلاب اشاره کرد و گفت: عوامل اصلی پیروزی انقلاب «تمسک به آرمان‌های الهی»، «پیروی از رهبر» و «استقامت و حضور مردم درصحنه» است که ایران اسلامی را از توطئه‌ها و تهدیدها نجات داده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، در پایان گفت: امروزه در کشور کنوانسیون‌های بین‌المللی مطرح است که می‌خواهند با این کنوانسیون‌ها از ملت رشید و فهمیم ایران باج‌گیری کنند و بدون اینکه چیزی به ملت دهند، همه‌چیزمان  را بگیرند! ولی نباید فریب دشمنان را خورد.

 

انتهای پیام./

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha