پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
زوج مسلمان در انگلیس، شام عروسی شان را با بی خانمان ها تقسیم کردند

حوزه/ یک عروس و داماد در محله بارکینگ و دگنهام در لندن، در شب عروسی شان، بخشی از شام عروسی شان را با کمک دوستان و اعضای خانواده بسته بندی کرده و به بی خانمان ها و نیازمندان شهر دادند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، یک عروس و داماد مسلمان در انگلستان، بخشی از شام عروسی شان را به بی خانمان ها و نیازمندان یکی از محله های شهر لندن دادند.

آنا بیگم و زکریا خان، زوج مسلمان در این باره گفتند: ازدواج ما یک روز پرپرکت و به یادماندنی برای ماست. ما می خواستیم به سبب تمام چیزهای مثبت در زندگی قدردانی مان را نشان دهیم و پس از صحبت با دوستانمان به این نتیجه رسیدیم که این بهترین شیوه است.

این عروس و داماد در ادامه افزودند: دین و باورهای اسلامی به ما آموخته که به نیازمندان و کسانی که در فقر به سرمی برند کمک کنیم و ما بی نهایت احساس خوشبختی می کنیم که چنین فرصتی به ما داده شده است و عمیقا امیدواریم که دیگران نیز این رویه را در پیش گرفته و تازه عروس و دامادهای دیگر نیز در روز ازدواج شان کاری مشابه انجام دهند.

این زوج مسلمان از منطقه بارکینگ و دگنهام لندن بخشی از غذایی که برای شام عروسی شان تدارک دیده شده بود را به کمک دوستان و اعضای خانواده بسته بندی کرده و برای بی خانمان های لندن بردند. میهمانان عروسی از این کار آن ها استقبال کردند.

گفته می شود این نخستین باری نیست که زوج های مسلمان دست به چنین اقداماتی می زنند. در سال 2016 یک زوج مسلمان ترک تبار غذای عروسی شان را میان هزاران پناهنده سوری در اردوگاه های پناهنگان توزیع کردند. این زن و شوهر تازه ازدواج کرده با استفاده از کامیون های یک سازمان خیریه بین المللی در ترکیه، اقدام به فرستادن غذاها به اردوگاه کرده بودند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha