پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
امام جمعه تنكابن

حجت الاسلام پور اكبر استاد حوزه مازندران گفت: مردم ايران همواره در صحنه هاي مختلف انقلاب با حضور بصيرانه خود توطئه هاي دشمنان را خنثي و از دستاوردهاي كشور دفاع كرده اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاري «حوزه» در مازندران، حجت الاسلام پوراکبر در نشست طلاب مدرسه علمیه خواهران شهید مطهری تنکابن ضمن تقدیر از حضور حماسی مردم در راهپیمایی 22 بهمن بیان کرد: انقلاب اسلامی تبدیل به یک درخت چهل ساله تناور و قدرتمند با ریشه های مقاوم  و محکم شده و کسی نمی تواند از خارج کشور به ریشه های آن ضربه ای  وارد نماید اما باید مراقب بود که از داخل دچار آفت نشود.

امام جمعه تنکابن افزود:  با این که قبل از انقلاب اجناس ارزان بود، اما با وجود امکان نقدینگی برای مردم، تهیه ملزومات اولیه زندگی برای آنها مشکل بوده و اجناس کمتر در اختیار  مردم قرار می گرفت.

وی تصریح کرد: در حال حاضر، با این که ایران جزء کشورهای با امنیت بالا در دنیا است؛ با این حال جزء یکی از پر مصرف ترین کشور های دنیا بوده که این امر،  یک آسیب جدی تهدید کننده برای نظام اسلامی است که حتما باید مورد توجه و تامل قرار بگیرد.

امام جمعه تنكابن در ادامه گفت: در تاریخ کشور، تا قبل از انقلاب، اجنبی ها خاک ایران را به بهانه هایی از سلاطین می گرفتند، اما از رویدادهای چهل ساله انقلاب شکوهمند اسلامی این است که حتی یک وجب از خاک سر زمین مان را از دست نداده ایم و با توکل برخدای متعال و عنایات آقا امام زمان (عج) و بصیرت مدبرانه ولایت فقیه همچنان با اقتدار ایستاده ایم.
 

وی در پایان خاطر نشان کرد: یکی از خطر های جدی که همیشه در زمان انتخابات مردم ما را تهدید می کند این است که تحت تاثیر تبلیغات قرار می گیرند، لذا مردم باید بصیرت داشته و مدبرانه عمل کنند، زیرا ثمره انتخاب نادرست، مدیران نالایق است و این ناشایستگی موجب تهدید دستاوردهای انقلاب می شود.

انتهاي پيام۳۱۳/۴۸

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha