جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
المپیاد علمی شرق گیلان

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه آستانه اشرفیه درخصوص برگزاری المپیاد علمی در مدارس علمیه شرق گیلان گفت: برگزاری طرح های علمی-پژوهشی یکی از راهکارهای شناخت طلاب مستعد و نخبه است و اجرا نمودن آن بصورت هم زمان در چند مدرسه، قطعا به افزایش فضای رقابتیِ مثبت و افزایش شور و نشاط علمی در میان طلاب کمک خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در گیلان، اولین دوره مسابقات علمی مدارس علمیه شرق گیلان به طور هم زمان در 4 مدرسه علمیه برگزار شد.

حجت الاسلام محمود ایوبی، معاون پژوهش مدرسه علمیه جلالیه آستانه اشرفیه در گفت و گو با خبرنگار «حوزه» گفت: این مسابقات با شرکت بیش از یکصد طلبه سطح1 و به طور هم زمان در چهار مدرسه علمیه شرق گیلان برگزار گردید.

استاد حوزه، هدف این طرح را ایجاد انگیزه و نشاط علمی در میان طلاب سطح یک عنوان و اظهار کرد: برای این آزمون 40 سوال در موضوعات قرآن با محوریت تجزیه و ترکیب و احکام طراحی شد و با استقبال خوبی از سوی طلاب این مدارس روبرو گردید.

معاون پژوهش مدرسه علمیه آستانه اشرفیه ادامه داد: برگزاری طرح های علمی-پژوهشی یکی از راهکارهای شناخت طلاب مستعد و نخبه است و اجرا نمودن آن بصورت هم زمان در چند مدرسه، قطعا به افزایش فضای رقابتیِ مثبت و افزایش شور و نشاط علمی در میان طلاب کمک خواهد کرد.

لازم به ذکر است، این برنامه با طراحی و پیگیری معاونت پژوهش مدرسه علمیه جلالیه آستانه اشرفیه محقق و بصورت هم زمان در مدارس علمیه جامع لاهیجان، صاحب الزمان(عج) لنگرود و امام جعفرصادق علیه السلام رودسر نیز اجرایی شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha