جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام زایری

حوزه/ حجت الاسلام زایری گفت: استمرار مؤفقیت‌های کشور در گرو پیروی از ولایت مطلقه فقیه و حفظ انسجام ملی است و باید با جان و دل از این وحدت و انسجام ملی در مسیر قرآن محافظت کنیم.

حجت الاسلام وحید زایری در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری «حوزه»  در ارومیه، اظهار داشت: همه انقلاب‌هایی که در دنیا به وجود آمدند با انقلاب اسلامی اختلاف ماهوی داشتند، انقلاب اسلامی، برآمده از متن جامعه است و حوزه و روحانیت به عنوان موتور محرک، این انقلاب را رهبری کردند.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی زمانی قد علم کرد که آمریکا در ایران حاکمیت مطلق داشت، درچنین شرایطی حضرت امام با شعار «نه شرقی و نه غربی» کل معادلات دنیا را تغییر داد؛ اگر انقلاب اسلامی در ایران اتفاق نمی‌افتاد، امروز ایران سرنوشت کشورهایی هم‌چون عربستان را داشت که برای بقای خود حاضر هستند ذلت را بپذیرند و با دشمنان اسلام دست دوستی بدهند.

مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) تکاب افزود: انقلاب اسلامی ثمره پیروی مردم از مرجعیت دینی بود و در همه مقاطعی که نیاز بود مردم پشت امام و رهبری حرکت کردند و نظام را از گردنه‌ها گذر داده و به سن بلوغ خود رساندند.

وی اضافه کرد: در دوران اول انقلاب که انقلاب نوجوان بود دشمنان برای براندازی انقلاب حادثه لیبرال‌ها، حادثه کردستان، بلوچستان، کودتاها در منطقه آذربایجان، منافقین، حزب توده، و ... را به راه انداختند، اما مردم همه این توطئه‌ها را با حضور خودشان ونثار خون فرزندانشان خنثی کردند.

حجت الاسلام زایری بیان داشت: درجنگ ۸ ساله ملت ایران با نثار بیش از ۲۰۰ هزار شهید پای انقلاب ایستادند و زمانی که امام امت از میان جامعه رخت بربست، در دل‌ها نگرانی بود که خبرگان ملت ایران با انتخاب صحیح و بجای امام خامنه‌ای به عنوان رهبری و ادامه دهنده مکتب امام راحل، نقشه‌های دشمن را به یاس تبدیل کرده و ملت ایران را به ادامه انقلاب دلگرم کردند.

وی تاکید کرد: ملت ایران در توطئه‌ها وفتنه‌های داخلی خصوصا در فتنه ۸۸ با بصیرت کامل فتنه‌ها را خنثی کردند، باید قدردان این ملت بود، ملت ایران ملت بزرگ و بصیر و آگاهی هستند، امروز به برکت انقلاب اسلامی است که مردم، خود سرنوشت خودشان را انتخاب می‌کنند و در هیچ کجای دنیا مانند ایران مردمانشان آزادی و حریت ندارند.

مدیر مدرسه علمیه رسول اکرم(ص) گفت: در زمان شاه در انتخابات تشریفاتی و فرمایشی حکومت، کدخداهای روستا‌ها شناسنامه‌های مردم را جمع می کردند ودر مرکز دهستان در حضور ارباب‌ رای می‌نوشتند، امروز کشورهای تحت سیطره آمریکا ، اعتبار وآبروی خود را در اختیار آمریکا قرار دادند یک روزی ام‌القرای عرب بودند ، تحریم هم نیستند اما از صحنه تاریخ محو شدند.

وی اضافه کرد: آمریکا 50 سال در کشور ما حاکم مطلق بود و درکنار آن همه غارت‌های وسیعی که انجام داد، کشور را از درون تهی کرد، اما به برکت انقلاب اسلامی امروز ایران در دل‌ تمام ملت‌های آزاده جا باز کرده و دشمن در همه عرصه‌ها در این چهل سال از قدرت ایران شکست خورده است و مردم ایران از امام خود یاد گرفتند که در مقابل دشمن خم به ابرو نیاورند.

حجت الاسلام زایری افزود: از دستاوردهای مهم انقلاب در کنار دستاوردهای علمی، صنعتی، نظامی، اقتصادی، اتحاد بین مذاهب است که بعد از انقلاب دشمن در فتنه‌های مختلف تلاش کرده است بین مذاهب تفرقه بیاندازد ، در مقابل این فتنه هم ملت ایران سربلند بیرون آمد

وی در پایان گفت: به برکت انقلاب اسلامی امروز حزب‌الله لبنان که یک شاخه کوچک نظامی است در مقابل دنیا ایستاده و به کررات سیلی محکمی به اسرائیل زده و فشارها و تحریم‌های دشمن برای جلوگیری از نفوذ ایران طبیعی است، امروز راز استمرار مؤفقیت‌های کشور در گرو پیروی از ولایت مطلقه فقیه و حفظ انسجام ملی است و باید با جان و دل از این وحدت و انسجام ملی در مسیر قرآن محافظت کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • محمدی IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۴
    0 0
    نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی سلام. نمایندگان محترم، تولید ملی پایه ی اشتغال و اشتغال سبب زندگی سالم و پویای جوان کشور است و جوان ایرانی با کار و تلاش هم دنیا و هم اخرتش سالم، سبز و بهشتی است و حمایت از کالای باکیفیت ایرانی که سبب گسترش سفره ی کارگر ایرانی و زمینه ی پیشرفت و خودکفایی کشورست، زندگی سالم، دعای خیر مردم، پیشرفت کشور و نزول رحمت الهی را بهمراه دارد و مردم مسیولیت شان را نسبت به کشورشان نشان دادند و وظیفه ی ملی همه ی مسیولین در قبال حضور مردم شان وظیفه ای بسیار سنگین و خطیر است که با وحدت کلمه سبب عزت و پیشرفت کشور می شود، کشور برای اینکه روی پای خود بایستد باید بتواند مواد خام تولیدات را که دغدغه ی صنایع است در علوم پایه خودکفا کند، در طراحی قطعات و صنایع در همه ی زمینه ها در علوم مختلف روز دنیا و مهندسی شکوفاتر شود، در مدرن کردن کشاورزی، در دارو و پزشکی و.... خودکفا باشد تا فرمان اقتصاد کشورش بدست خودش باشد و مسیر را خود انتخاب کند. در پنای خداوند متعال باشید