جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام والمسلمین سید علی رضوی

حوزه/حجت الاسلام والمسلمین سید علی رضوی در پیام خود به مناسبت چهلمین ساالگرد انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی (ره) کاری را انجام دادند که به ظاهر ناممکن بود و انقلاب اسلامی ایران بالگویی برای تمام جهان است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، حجت الاسلام والمسلمین سید علی رضوی دبیر مجلس وحدت مسلمین ایالت گلگیت بلتستان در پیام خود به مناسبت چهلمین ساالگرد انقلاب اسلامی گفت: امام خمینی ره درس استقامت و حریت را از کربلا گرفته بود و کاری را انجام داد که به ظار ناممکن بود و انقلاب اسلامی ایران نتیجه یقین محکم به خداوند و اعتماد به ملت است و برای کل جهان الگو است.

وی افزود: عامل اصلی موفقیت انقلاب اسلامی تکیه به مردم، حضور در صحنه و یقین محکم به خداوند بود و امام خمینی ره پس از انقلاب این انقلاب اسلامی را به دستان باکفایتی تحویل دادند و امروز ایران با تمام مشکلات اقتصادی و تحریم ها علیه آمریکا و متحدانش ایستاده و درحال پیشرفت است.

وی انقلاب اسلامی را الگویی برای پاکستان و جهانیان دانست و گفت: انقلاب اسلامی برای کل جهان الگو است چون این انقلاب ثابت کرده اگر ما در راه حق باشیم هیچ کس نمی‌تواند علیه ما کاری بکند، و امروز اگر تمام کشورهای اسلامی متحد شوند عالم استعمار تهنا خواهد شد و مشکلات همه ملت ها حل خواهد شد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha