جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
نشست ورشو

حوزه/ معاون تهذیب مدرسه علمیه سفیران هدایت سنندج گفت: در طول چهل سال گذشته روزی نبوده که دشمنان قسم خورده نظام علیه ملت ایران توطئه ای نکنند و توطئه یا همان نشست ورشو هم تازه ترین این توطئه هاست که به حمد خداوند متعال این دسیسه و کید دشمن نیز مانند دیگر توطئه ها خنثی می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سجاد کاوه، امروز در نشست بصیرتی طلاب برادر که در مدرسه سفیران هدایت خاتم الانبیاء(ص) سنندج برگزار گردید، اظهار داشت: یکی از درس‌های مهمی که دشمنان این نظام باید از راهپیمایی 22 امسال ملت ایران بگیرند این است که توطئه های آنان هرگز علیه ملت و نظام ایران کارساز نیست.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت سنندج با تشکر و قدردانی از حضور میلیونی ملت ایران در جشن 40 سالگی انقلاب، گفت: خوشبختانه هرگاه که این نظام نیاز به حضور ملت داشته و دارد، این ملت این امر را ثابت کرده است.

وی با اشاره به ولایتمداری و بصیرت ملت ایران به ویژه مردم کردستان، بیان کرد: دشمن شناسی، موقعیت شناسی، بصیرت و... از خصیصه های و ویژگی بارز ملت ایران بوده که دشمنان 40 می باشد که از آن غافل بوده است.

حجت الاسلام کاوه در بخش دیگری به تلاش دشمنان برای کاهش و حتی از بین بردن عزت و اقتدار ایران و ایرانی اشاره کرد و بیان داشت: در طول چهل سال گذشته روزی نبوده که دشمنان قسم خورده نظام علیه ملت ایران توطئه ای نکنند و توطئه یا همان نشست ورشو هم تازه ترین این توطئه هاست که به حمد خداوند متعال این دسیسه و کید دشمن نیز  مانند دیگر توطئه ها خنثی می شود.

معاون تهذیب مدرسه سفیران هدایت سنندج در ادامه سخنان خود گفت: شما طلاب در جامعه جایگاه خود را دارید، لذا باید بتوانید به عنوان یک روحانی و طلبه نقش و جایگاه اسلامی خود را در جامعه به بهترین نحو احسن انجام دهید.

حجت الاسلام کاوه اظهار داشت: فردای معنوی جامعه در انتظار شماست، شما حاملان و ناشران دین رسول خدا(ص) و ائمه اطهار(ع) در بین مردم و جامعه هستند، لذا باید ضمن آموزش مسایل دینی در مبارزه با نفس و هواهای نفسانی موفق و پیروز باشید.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha