جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی

​حوزه/ نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: باید بتوانیم تعداد گفتمان های دینی در سطح استان کردستان را از نظر کمّی و کیفی بالا ببریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد حسینی شاهرودی، شامگاه چهارشنبه در جلسه کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش استان کردستان اظهار داشت: یکی از کارها و برنامه هایی که نهادهای دینی، فرهنگی و آموزشی باید آن را مدنظر داشته باشند، برگزاری گفتمان های دینی است و ان شاء الله بتوانیم تعداد گفتمان های دینی در سطح استان کردستان را از نظر کمی و کیفی بالا ببریم.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری ادامه داد: یکی دیگر از برنامه ها در موضوع گفتمان های دینی، طرح توانمندسازی مربیان و مدرسان گفتمان هاست، لذا طرح توانمندسازی مربیان و مدرسان این طرح باید تا پایان فروردین ماه سال آینده به پایان برسد.

نماینده ولی فقیه در کردستان افزود: خوشبختانه ظرفیت و پتانسیل بسیار خوبی در این کمیته دیده می شود، لذا باید از این فرصت به بهترین نحو ممکن استفاده نماییم و در بحث آموزش مسایل دینی وفرهنگی کارنامه موفقی داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی شاهرودی ادامه داد: بعد از سیاست گذاری در نشست های کمیته استانی همکاری حوزه های علمیه و پرورش، مصوبات باید در سطح شهرستان اجرایی و عملیاتی گردد.

نماینده مردم استان کردستان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: همچنین این کمیته باید برنامه های فرهنگی و مذهبی خود را به دانشگاه و دیگر مراکز عالی استان هم تعمیم دهد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha