جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام سیدجلال حسینی

حوزه/ حجت الاسلام حسینی گفت: برخی از افراد فکر می کنند که روحانی و طلبه از رفاه خوبی برخوردار است، باید گفت که میزان شهریه یک روحانی و طلبه به هیچ وجه با دیگر اقشار قابل مقایسه نیست و آمار و ارقام دروغین درباره حقوق بالای طلاب که در فضای مجازی منتشر می شود، تنها به خاطر تخریب جایگاه حوزه و حوزویان است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدجلال حسینی، مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) شهرستان کامیاران، امروز در جمع طلاب و خانواده های آنان، اظهار داشت: طلبه شدن و سربازی امام زمان(عج) برای همه شما طلاب و خانواده های شما مایه افتخار می باشد.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران در ادامه سخنان خود افزود: کسانی که به عنوان طلبه وارد حوزه علمیه می شوند، وظایف بسیار سنگینی هم در حال و هم در آینده به عهده دارند، لذا باید در دوران تحصیل خود تلاش بسیار فراوانی داشته باشید.

این استاد حوزوی خطاب به خانواده های طلاب، تاکید کرد: شما خانواده های طلاب باید بتوانید و البته سعی کنید که فرزندان خود را در این مسیر معنوی و الهی یاری و همراهی کنید و همواره پشتوانه ای محکم و خوب برای آنان باشید.

حجت الاسلام حسینی با اشاره به اینکه طلبه نقش عاملان دینی در جامعه اسلامی را دارند، گفت: طلاب و روحانیون در جامعه اسلامی نقش تاثیرگذاری دارند همانند نقش آنان در به ثمر رساندن انقلاب اسلامی.

این استاد حوزوی ادامه داد: خوشبختانه نگاه جامعه به روحانی و طلبه، نگاهی مثبت است، بنابراین روحانیون و طلاب نیز باید با حضور مستمر در سطوح مختلف جامعه این ارتباط را بیش از پیش کنند.

مدیر مدرسه علمیه امام باقر(ع) کامیاران در بخش دیگری از سخنان خود، اظهار داشت: با این حال باید اذعان کرد که عده ای از روی بی تدبیری و یا اینکه تعمدا در حال تخریب جایگاه روحانی و طلبه هستند، ولی خوشبختانه تعداد این افراد ساده اندیش بسیار اندک است، لذا شما نباید در مسیری که انتخاب کرده اید با حرف اینگونه افراد دلسرد شوید.

حجت الاسلام حسینی گفت: برخی از افراد فکر می کنند که روحانی و طلبه از رفاه خوبی برخوردار است، باید گفت که میزان شهریه یک روحانی و طلبه به هیچ وجه دیگر اقشار قابل مقایسه نیست و آمار و ارقام دروغین درباره حقوق بالای طلاب که در فضای مجازی منتشر می شود، تنها به خاطر تخریب جایگاه حوزه و حوزویان است.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha