پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ دهمین نشست مجمع عمومی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

حوزه/ باید سطوح مختلف و فعالیت‌های حوزویان را در جایگاه‌های مختلف شناسایی و برای آنها تعریف داشته باشیم تا در پرتو تحولاتی که اجتناب‌ناپذیر هم است بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشم.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، حجت الاسلام و المسلمین ربانی رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه در دهمین مجمع عمومی جامعه مدرسین با موضوع "چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی و توسعه و تحول فاخر حوزه های علمیه" ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها و گرامیداشت ایام الله دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی بیان داشت: ما باید خودمان را برای دهه پنجم انقلاب اسلامی آماده کنیم؛ نباید از حیث تحولات زمانی و توطئه‌های دشمنان اسلام و انقلاب به روال گذشته عمل کنیم، باید نقاط قوت خومان را که بسیار زیاد است را بشناسیم و اگر ضعفی داریم نیز بشناسیم.

وی با ارائه گزارشی جامع از عملکرد و فعالیت های مرکز خدمات حوزه های علمیه بیان داشت: مرکز خدمات به طور کلی در چهار عرصه اصلی فعالیت دارد که عبارتند از عرصه معیشت، عرصه سلامت، عرصه مسکن، عرصه فرهنگی و امور خانواده که هر کدام از این عرصه ها شامل اضلاع و خدماتی است.

 حجت الاسلام والمسلمین ربانی گفت: ما باید سطوح مختلف و فعالیت‌های حوزویان را در جایگاه‌های مختلف شناسایی و برای آنها تعریف داشته باشیم تا در پرتو تحولاتی که اجتناب‌ناپذیر هم است بتوانیم بهترین عملکرد را داشته باشم.

 رئیس مرکز خدمات حوزه های علمیه در پایان ضمن تشکر از برگزاری اجلاسیه مذکور گفت: بهترین افراد اساتید حوزه هستند که با طرح بیانات و پیشنهادهای خود می‌توانند راه را برای فعالیت‌های بیشتر هموار سازند تا با برنامه ای کامل و افقی روشن، امور حوزه ها و مرکز خدمات را به بهترین وجه انجام دهیم.

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha