جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
بیانیه

حوزه/ حوزه علمیه استان کردستان با صدور بیانیه ای، عملیات تروریستی در سیستان و بلوچستان را محکوم کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، حوزه علمیه استان کردستان، با صدور بیانیه ای شدیدالحن حادثه تروریستی و غیرانسانی گروهک «جیش الظلم» را به شدت محکوم کرد.

در متن این بیانیه می خوانیم:

«شهادت هنر مردان خداست»

حادثه خونین تروریستی اتوبوس حافظان امنیت، در محور ارتباطی شهرستان خاش به مرکز استان که منجر به شهادت مظلومانه و جراحات جمعی از افسران رشید و سربازان خدوم نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گردید، به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا، نیروهای مسلح و مردم شریف ایران اسلامی تسلیت عرض می‌نماییم.

بی شک همگام با چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی، در حالیکه مردم عزیز و استوار و قهرمان ایران اسلامی اعم از شیعه و سنی با عزتمداری و عظمت نقش بسزایی در خلق حماسه بزرگ جشن پیروزی داشتند، دشمنان اسلام و در رأس آنها آمریکا جنایتکار و ایادی مزدورش خشم عمیق و کینه دیرینه خویش را برون افکندند و مرتکب جنایتی کور و ضدبشری شدند و در عملیات انتحاری جوانان عزیز عرصه خدمت و امنیت را به فیض شهادت رساندند.

ملت ایران بنا به فرمایش امام راحل؛ هیچگاه از شهادت نهراسیده و روز به روز مستحکم‌تر و مقاوم‌تر می‌شود و در برابر زیاده خواهی‌های اربابان زر و زور و قدرت تا پای جان ایستاده است.

این جنایت بر اثر عصبیت و جاهلیت دشمنان نادان از 40 سالگی انقلاب رخ داد و خواهان تفرقه بین ملت شریف ایران اسلامی امت بودند، ولی با ایستادگی و بصیرت و یکپارچگی مردم شیعه و سنی خللی در وحدت آنها و خدمات رسانی فعالان و نیروهای نظامی و انتظامی هرگز ایجاد نخواهد آورد.

لازم است مردم بزرگوار و با بصیرت ایران اسلامی با حفظ وحدت ملی خویش نقشه شوم تروریست های کوردل را در نطفه خفه نمایند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha