شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
آیت الله نوری همدانی

حوزه/ هر کسی در نظام جمهوری اسلامی ایران، مسئولیتی دارد و باید به مردم خدمت کند و آن را افتخار خود بداند؛ مسئول نباید از خدمت خسته شود و اگر خسته شد، باید بداند افرادی هستند که می توانند جایگزین برای خدمت رسانی شوند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، حضرت آیت الله نوری همدانی پیش از ظهر امروز در دیدار دکتر محمد اسلامی، وزیر راه و شهر سازی، گفتند: در عصری قرار داریم که انقلابی ایجاد شده و قرار هم نبود با تغییر رژیم، تنها مسئولین عوض شوند، بلکه هدف این بود که تحول عظیمی انجام گردد.

 ایشان افزودند: در حال حاضر زیر ساخت ها عوض شده و مسئولین در مسیر اسلام و دین و خدمت گذاری گام بر می دارند.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: جهانیان در روز 22 بهمن قدرت و عظمت مردم ایران اسلامی در دفاع و حمایت از انقلاب و اسلام را دیدند و فهمیدند این انقلاب و مردم با سایر نظام ها و ملت ها فرق دارند.

 معظم له بیان داشتند: امروز هدف مسئولین باید خدمت رسانی به مردم باشد؛ خدمت به مردم از بالاترین عبادت هاست و این مسئله بسیار ارزشمند است.

 ایشان افزودند: از جمله این خدمت ها ساخت جاده و مسکن است؛ باید بدانیم مسئولیت ها، امانتی است که در دست مسئولین قرار دارد و باید فردا پاسخ گو باشند با این امانت چه کرده اند.

حضرت آیت الله نوری همدانی اظهار داشتند: باید بدانیم مردم یکی از ارکان مهم انقلاب هستند و نقش مهمی در آن داشتند و دارند؛ برای همین این مردم نیازمند به خدمت رسانی هستند و لیاقتشان هم همین است.

این مرجع تقلید ابراز داشتند: حضرت علی(ع) بر توجه به مردم به مالک اشتر توصیه کرده اند و آنها را  رکن در هر ممکتی و حکومتی می دانند؛ برای همین بر خدمت رسانی به مردم توصیه فراوان می کنند.

معظم له عنوان کردند: مسئولین نظام  بدانند باید به این مردم متدین انقلابی خدمت کرد.

ایشان بیان داشتند: امروز شاهد بیداری مردم در جهان در برابر ظلم و ستم هستیم و نمونه آن جلیقه زردهای فرانسه هستند و معتقدند که ما این بیداری از انقلاب امام خمینی(ره) گرفتیم؛ این نشان از برکات انقلاب در بیدارگری مستضعفین دارد.

حضرت آیت الله نوری همدانی گفتند: هر کسی در نظام جمهوری اسلامی ایران، مسئولیتی دارد و باید به مردم خدمت کند و آن را افتخار خود بداند؛ مسئول نباید از خدمت خسته شود و اگر خسته شد، باید بداند افرادی هستند که می توانند جایگزین برای خدمت رسانی شوند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha