جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حادثه سیستان و بلوچستان

حوزه/ مرکز مدیریت حوزه های علمیه ضمن اعلام تسلیت به خانواده بزرگوار شهدای حادثه غمناک سیستان و بلوچستان و با آرزوی شفای عاجل و کامل مجروحین، از نیروهای نظامی امنیتی انتظار دارد در اسرع وقت عاملان و حامیان این حمله انتحاری را به سزای عمل ننگین خود برسانند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه»، متن پیام تسلیت مرکز مدیریت حوزه های علمیه به این شرح است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم
مِّنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ  فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ  وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا احزاب23
امام خمینی رضوان الله تعالی علیه:
اشتباهی که همه این گروه‌های مخالف با ایران و اسلام دارند... به فکر ناقص خودشان خرابکاری‌ها در این کشور برای تضعیف روحیه ملت تأثیر دارد... نشناختند ایران را و نشناختند قدرت ایمان را و نشناختند اسلام را... صحیفه امام خمینی، ج16، ص103، در دیدار با جمعی از پرسنل هوانیروز و وزارت دفاع و... 24/12/1360
حمله تروریستی عده‌ای تکفیری خودفروخته به اتوبوس حامل رزمندگان غیور اسلام در مسیر خاش زاهدان که در پس از اتمام مأموریت مرزبانی از منطقه عازم شهرهای خود بودند باعث تأسف و تألم شدید گردید.
بدیهی است متعاقب سیل خروشان مردم انقلابی ایران اسلامی در لبیک به ندای رهبر فرزانه در یوم‌الله 22 بهمن، جشن چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی که دل مستضعفان جهان را شاد و دشمنان و جاهلان را به خشم و غضب در آورد اقدامی پلید از سوی شیاطین داخلی به همراهی سرویس‌های اطلاعاتی خارجی انجام پذیرد.
ملّت بزرگ ایران و سایر ملّت‌های مسلمان مفتخرند که دشمنان آنان که دشمنان خدای بزرگ و قرآن کریم و اسلام عزیزند، درّندگانی هستند که از هیچ جنایت و خیانتی برای مقاصد شوم خیانتکارانه خود دست نمی‌کشند.
آمریکا این تروریست بالّذات دولتی که سرتاسر جهان را به آتش کشیده و نیز هم‌پیمان او صهیونیست‌ جهانی است که برای رسیدن به مطامع خود جنایاتی مرتکب می‌شود که قلم‌ها از نوشتن و زبان‌ها از گفتن آن شرم دارند و نیز گروه‌های خودفروخته و مزدوری که هم‌آخور با برخی کشورهای عربی- اسرائیلی از هیچ خیانتی به ملّت‌های خود روی‌گردان نیستند.
این اقدام وحشیانه تروریستی حکایت از خشم دشمنان اسلام از حضور یکپارچه و متحد ایران اسلامی اعم از شیعه و سنّی و از هر قو م و زبانی دارد.
حضور پرشور و بی‌نظیر مردم شریف ایران در چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، این حقیقت را به همه جهانیان آشکار نمود که این ملّت بصیر و موقعیت‌شناس و تابع محض رهبر معظم انقلاب، صراط مستقیم را قاطعانه و با صلابت ادامه داده و در مسیر عزت خود لحظه‌ای درنگ نخواهد کرد و در برابر تروریست‌ها و قدرت‌های شرور و مستکبر تا آخرین قطره خون خود خواهد ایستاد و پیوسته بر آرمان‌های خود پافشاری می‌کند و دست خائن و تجاوزگر گروه‌های تکفیری را که هیچ‌گونه ارتباطی با اسلام و قرآن ندارند قطع خواهد کرد.
حوزه علمیه ضمن اعلام تسلیت به خانواده بزرگوار شهدای این حادثه غمناک و با آرزوی شفای عاجل و کامل مجروحین، از نیروهای نظامی امنیتی انتظار دارد در اسرع وقت عاملان و حامیان این حمله انتحاری را به سزای عمل ننگین خود برسانند.

  
  مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه

 

 

۳۱۳/۳۲

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha