شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام محمد فیاضی ، معاون پژوهش حوزه علمیه یزد

حوزه/ معاون پژوهش حوزه علمیه یزد مشکل برخی استان ها عدم بازگشت طلابی دانست که به قم رفته اند و قصد بازگشت ندارند و علت آن را نیز قطع شدن خدماتی اعلام کرد که در قم دریافت می کردند .

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از یزد، حجت الاسلام محمد فیاضی، معاون پژوهش حوزه علمیه یزد صبح امروز در نشستی که با حضور حجت الاسلام والمسلمین مهدی رجایی، مسئول دفتر برنامه ریزی و نظارت راهبردی حوزه های علمیه کشور و کارکنان  مدیریت حوزه علمیه یزد برگزار شد با بیان اینکه طلابی که به قم برای ادامه تحصیل و آموزش های تکمیلی می روند، به سختی به استان باز می گردند گفت: یکی از دلایل این که طلبه پس از گذشته دوره های آموزشی خود در قم به یزد باز نمی گردد، این است که خدمات ارائه شده قطع می شود.

معاون پژوهش حوزه علمیه یزد اضافه کرد: اگر برنامه ای برای طلاب طرح ریزی شود که پس از بازگشت به استان یزد خدماتشان قطع نشود و همچنان ادامه داشته باشد، امکانی وجود خواهد داشت که به استان باز گردند.

حجت الاسلام فیاضی اضافه کرد: مسئله ای که باید مورد توجه قرار گیرد این است که هر طلبه ای برای کسب مهارت بیشتر به قم می رود، باید فضایی برایش ایجاد شود تا اینکه بتواند با خیالی آسوده به استان خود بازگردد و نسبت به این مسئله دغدغه ای نداشته باشد.

انتهای پیام/313/23

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha