پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
ماموستا محمدامین راستی

​حوزه/ امام جمعه موقت سنندج گفت: کسانی که دست به اسلحه می برند و برادران مسلمان را به خاک و خون می کشند بی شک نه تنها مسلمان نیستند، بلکه هرگز نمی توان آنها را در زمره انسان جا داد.

ماموستا محمدامین راستی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در استان کردستان، ضمن محکوم کردن جنایت تروریستی شب گذشته در سیستان و بلوچستان، اظهار داشت: بی شک این اقدام غیرانسانی و ضدبشری علیه ملت و جوانان این انقلاب به هیچ وجه قابل توجیه نیست و عاملان و آمران این جنایت بشری باید به زودی محاکمه شوند.

امام جمعه موقت سنندج با اشاره به اینکه شهادت تعدادی از فرزندان و حافظان امنیت این کشور؛ عملی سبعانه و وحشیانه است، گفت: دشمنان با ترورهای کور و بی هدف خود به دنبال ایجاد ناامنی در کشور هستند که بی شک این رویه و دستورالعمل را از دولتهای استکباری و برخی از کشورهای مرتجع منطقه دریافت می کنند.

این عالم اهل سنت با اشاره به اینکه عاملان شهادت دیروز سربازان این مرز وبوم عروسک های خیمه شب بازی در دستان استکبار و دشمنان وحدت جهان اسلام هستند، یادآور شد: دشمن خود به خوبی می داند که با چنین عملیات هایی هرگز نمی تواند وحدت، انسجام و همگرایی مذهبی و قومیتی در ایران اسلامی را متزلزل نماید.

امام جمعه موقت سنندج در بخش دیگری از سخنان خود بیان داشت: جالب اینجاست که دشمنان جهانی و منطقه ای جمهوری اسلامی که خود محور اصلی شرارت و تروریسم هستند بارها در مجامع عمومی ایران را به حمایت از تروریسم متهم می کنند!! ولی آنچه که حقایق می گویند این است که تجهیز نظامی گروهک های تکفیری و صهیونیستی توسط همین مظلوم نماها صورت می گیرد.

ماموستا راستی با اشاره به اینکه تهمت زدن به ایران توسط این کشورها تنها راه را برای تکثر گروه های تروریستی باز خواهد کرد، گفت: ایران اسلامی چندین سال است که به صورت مستمر و با هزینه های زیاد در حال مبارزه با اشاعه و توسعه تروریسم در منطقه است و برای این امر هزینه های مالی و انسانی زیادی نیز متحمل شده است ولی در مقابل کشورهایی که تهمت های اینچنینی به ایران می زنند خود تامین کننده مالی و تسلیحاتی داعش، النصره، القاعده و... می باشند.

امام جمعه موقت سنندج اظهار داشت: دیشب فرزندان این مرزوبوم توسط گروهک «جیش الظلم» در کمال قساوت به شهادت رسیدند و بی شک پیام این حادثه تلخ برای همه جهانیان روشن و مبرهن است.

این عالم اهل سنت در پایان سخنان خود با اشاره به اینکه گروهک های تروریستی هیچ سنخیتی با سنی و شیعه ندارند، گفت: کسانی که دست به اسلحه می برند و برادران مسلمان را به خاک و خون می کشند بی شک نه تنها مسلمان نیستند، بلکه هرگز نمی توان آنها را در زمره انسان جا داد.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha