شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
طه محمدی

حوزه/ امام جمعه همدان گفت: دشمن از روز اول پیروزی انقلاب به دنبال ضربه زدن به نظام بود و در این راه از هر کاری که می توانست دریغ نکرد حال که با وجود این سختی ها توانستیم به پیشرفتهای بسیاری برسیم باید در هر محفلی از دستاوردهای انقلاب یاد کنیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمد،ی، پنج شنبه شب در مسجد مهدیه همدان با اشاره به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی، گفت: اگر از انقلاب نام ببریم و نامی از دستاوردهای آن نبریم بی انصافی در حق انقلاب است.

وی افزود: دشمن از روز اول پیروزی انقلاب به دنبال ضربه زدن به نظام بود و در این راه از هر کاری که می توانست دریغ نکرد، حال که با وجود این سختی ها توانستیم به پیشرفت های بسیاری برسیم باید در هر محفلی از دستاوردهای انقلاب یاد کنیم.

آیت الله طه محمدی با بیان این که امروز به برکت انقلاب بسیاری از روستاهای دور افتاده و کم جمعیت از نعمت گاز برخوردارند تصریح کرد: مردم ایران عزیز در دور ترین نقطه کشور از این نعمت بهره می برند.

وی از بین رفتن نعمات را نتیجه نا سپاسی عنوان کرد و گفت: بالاترین درجه نا سپاسی ندیدن این نعمات و دستاوردهای انقلاب اسلامی و یاد نکردن آن است. ناسپاسی نیز بزرگترین گناه نا بخشودنی است که انسان دچار آن می شود.

نماینده ولی فقیه در همدان، در پایان به بدعهدی آمریکا و اروپا نیز اشاره کرد و بیان داشت: با وجود آن که رهبر معظم انقلاب بارها فرموده اند اروپایی ها هم مثل آمریکا قابل اعتماد نیستند بازهم شاهد مذاکره با آنها هستیم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha