جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حادثه سیستان و بلوچستان

حوزه/ جریان وفاء اسلامی و جنبش آزادی و دموکراسی "حق" در بحرین با صدور بیانیه ای انفجار تروریستی سیستان و بلوچستان را که منجر به شهادت ۲۷ تن از کارکنان سپاه و مجروح شدن ۱۳ نفر شد محکوم کردند.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، جریان وفاء اسلامی و جنبش آزادی و دموکراسی "حق" در بحرین با صدور بیانیه ای انفجار تروریستی سیستان و بلوچستان که منجر به شهادت 27 تن از کارکنان سپاه و مجروح شدن 13 نفر شده را محکوم کردند.

متن بیانیه به شرح زیر است:

حماسه آفرینی ملت ایران در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باعث شد دشمنان با هجوم انتحاری به اتوبوس حامل کارکنان سپاه پاسداران در مسیر خاش به زاهدان، واکنش نشان دهند.

این انفجار تروریستی زمانی انجام گرفت که نشست ورشو با هدف تشکیل ائتلاف آمریکایی- غربی برای تشدید دشمنی علیه ایران و محور مقاومت برگزار می شود و این مسئله نشان دهنده حمایت علنی قدرت های استکبار و دشمنان مقاومت از تروریسم سازمان یافته علیه جمهوری اسلامی ایران است.

ما شهادت این کارکنان مؤمن سپاه پاسداران را به دست مزدوران آمریکا و اسرائیل تبریک می گفته و این انفجار تروریستی را محکوم می کنیم و آمریکا، صهیونیست و دولت های مرتجع منطقه را مسئول این جنایت می دانیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha