جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
حجت الاسلام عباسی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه قزوین گفت:رهبری فرزانه انقلاب اسلامی با بصیرت وموقعیت شناسی بیانیه ای را به عنوان گام دوم انقلاب اسلامی ارائه فرمودند که در این بیانیه وظیفه همه نهادها ومردم به خوبی مشخص شده است .

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی عباسی امروز در جمع طلاب مدرسه علمیه مولاوردیخان، گفت: چهل سال گذشته از پیروزی انقلاب سالامی بشارت مهمی برای تداوم انقلاب اسلامی و مسئولیت سنگینی که به عهده متولیان انقلاب ما می گذارند که لازم است تحلیلی از گذشته و نگاهی به آینده ارائه شود.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی خاطرنشان کرد: رهبری فرزانه انقلاب اسلامی با بصیرت و موقعیت شناسی بیانیه ای را به عنوان گام دوم انقلاب اسلامی ارائه فرمودند که در این بیانیه وظیفه همه نهادها و مردم به خوبی مشخص شده است.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین عنوان کرد: لازم است همه ملت ایران به خصوص جوانان که مخاطب اصلی این بیانیه هستند، بیانات حکیمانه مقام معظم رهبری را به دقت مطالعه کنند و به عنوان  آیینه ای برای آینده که نشان گر حقایق است، نصب العین خود قرار دهند.

وی اظهار کرد: موضوع پاک دستی و طهارت اقتصادی که از موضوعات مهم مردم عزیز می باشد، یکی از موضوعاتی است که در این بیانیه اشاره شده است.

حجت الاسلام والمسلمین عباسی بیان کرد: مسائل اقتصادی با رویکرد اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی به عنوان یک اصل از طرف دولتمردان و از طرف یکایک مردم باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

استاد حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: قوای سه گانه جمهوری اسلامی مسئولیت بیشتری در اجرا کردن این بیانیه دارند، چراکه اقتصاد، فرهنگ و سیاست جامعه از طریق این قوا در جامعه عمل می شود.

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha