پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
تشكيل کمیسیون توسعه و برنامه ریزی مدیریت حوزه علمیه خواهران هرمزگان

حوزه/ مدیر روابط عمومی حوزه علمیه خواهران هرمزگان از برگزاری انتخابات کمیسیون توسعه و برنامه ریزی حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان، با حضور مدیران مدارس استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از هرمزگان، اشرف مرادی در حاشیه برگزاری نشست انتخابات کمیسیون توسعه و برنامه ریزی حوزه علمیه خواهران استان هرمزگان که با حضور مدیر و معاونان استان و مدیران مدارس، در موسسه آموزش عالی فاطمه معصومه(س) بندرعباس برگزار شد، بیان داشت: این نشست به صورت ویدئو کنفرانس، با نظارت آقای علی میر مطلبی سرپرست اداره کل راهبردی و برنامه و بودجه برگزار شد.

وی با بیان اینکه اعضای کمیسیون از میان مدیران مدارس انتخاب می شوند، افزود: با توجه به تعداد 12 مدرسه استان، چهار نفر به عنوان اعضای اصلی و دو نفر به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.

مدیر روابط عمومی حوزه علمیه خواهران هرمزگان با اشاره به آیین‌نامه کمیسیون توسعه و برنامه‌ریزی مدیریت‌ استانی، خاطر نشان شد: مرکز مدیریت حوزه‌های علمیه خواهران به جهت ضرورت تمرکز بر سیاستگذاری و راهبری امور حوزه‌های علمیه خواهران و واسپاری حداکثری امور به واحدهای تابعه در راستای تقویت راهبرد «مدرسه‌محوری» آیین‌نامه کمیسیون توسعه و برنامه‌ریزی مدیریت‌های استانی، برای اجرا به مدیریت استانی ارسال کردند.

مرادی در پایان گفت: کمیسیون در چارچوب سیاست‌ها و ضوابط ابلاغی مرکز، موظف به انجام وظایف محوله در بخش‏های تعیین ‏شده است.

گفتنی است، کمیسیون توسعه و برنامه‏ریزی مدیریت‌های استانی، کمیسیونی است که به منظور بررسی و برنامه‏ ریزی در خصوص امور سازماندهی، پشتیبانی و عمران مدارس علمیه تابعه در هر یک از مدیریت‌های استانی طبق آیین‌نامه، تشکیل که به اختصار کمیسیون نامیده می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha