جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
یادواره

حوزه/ جانشین فرمانده سپاه قدس با بیان اینکه دشمن جنگ را از داخل خانه های شهرهای بزرگ ایران شروع کرد، گفت: ما اهل جنگ نبودیم و انقلاب کردیم که اسلام را قدم به قدم احیا کنیم، ولی ناجوانمردانی که مخالف اسلام و انقلاب اسلامی ایران بودند از درون خانه ها جنگ را شروع کردند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»» در کاشان، سردار اسماعیل قاآنی، شب گذشته در یادواره 1700 شهید کاشان همراه 66 شهید مدافع حرم، 4 شهید امنیت کشور و شهید نمونه زینب کمانی، در حسینیه نخل صدره و سرفره کاشان، گرامی داشت یاد شهدا را فرصت مناسبی برای یادآوری خاطرات و رشادت های آنها دانست و گفت: در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران به برکت وجود امام راحل ارزشهای این انقلاب احیا شد.

وی، شهدا را احیاگران واقعی مکتب اهل بیت(ع) دانست و گفت : هرچند برگزاری یادواره ها کار بسیار ارزشمند و گرانقدری است، ولی هربار که زندگی شهدا را مرور می کنیم دنیایی از حرف و درس جدید را از آنها یاد می گیریم

سردار قاآنی، با بیان اینکه  طی 40 سال گذشته مردم در مقابل توطئه استکبار جهانی و صهیونیست غاصب مصمم و قاطع ایستادند، گفت: ملت ایران همه مدافع انقلاب اسلامی بوده و هستند، ولی شهدا جلودار بودند، ولی با عمل ثابت کردند که گوهر انقلاب  ارزش بسیار زیادی دارد که گل سرسبد هرقوم و طایفه ای خود را فدای حفظ این نظام اسلامی کرد.

جانشین فرمانده سپاه قدس، با بیان اینکه دشمن جنگ نرم را از داخل خانه های شهرهای بزرگ ایران شروع کرد، اظهار کرد: ما اهل جنگ نبودیم، انقلاب کردیم که اسلام را قدم به قدم احیا کنیم، ولی ناجوانمردانی که مخالف اسلام و انقلاب اسلامی ایران بودند از درون خانه ها جنگ را شروع کردند.

وی، با بیان اینکه تمام توطئه های دشمنان با هدایت رهبری های داعیانه مقام معظم رهبری، یکی پس از دیگری خنثی شد و تمام تهدیدهای دشمنان تیز بدیل به فرصت شد، گفت: به برکت وجود امام عظیم الشان و هدایت های مقام معظم رهبری انقلاب اسلامی در تمام جهان گسترش پیدا کرده است.

سردارقآنی با بیان اینکه شهدا ضمن اینکه با دلاورمردی، شجاعت و ایثارگری خود انقلابی اسلامی ایران را حفظ کردند، دانشگاه دفاعی بزرگی را نیز در جهت مقابله با توطئه های دشمنان برای تربیت انسانهای مبارز احداث کردند، افزود: فلسطینان از زمانی که در مکتب شهدای انقلاب اسلامی ایران شاگردی کردند، قدرتمند شدند.

وی، اسرائیل را ناامن ترین نقطه دنیا دانست و با بیان اینکه علیرغم حمایت تمام روسای جمهور آمریکا  از اسرائیل این کشوردر آستانه فروپاشی است و قدرت مقابله با فلسطینیان را ندارد، ادامه داد: غرش موشک های فلسطینیان درغزه وحشت عجیبی را در درون تک تک خانه های صهیونیست ها ایجاد کرده است.

سردار اسماعیل قاآنی به نقش ایران در نابودی تروریست های تکفیری داعش اشاره و اظهارکرد: انقلاب اسلامی ایران برای مبارزه با ظلم در دنیا نیروهای مخلص و قدرتمندی را تربیت کرده است.

جانشین فرمانده سپاه قدس، اقدام تروریستی تکفیری ها در زاهدان را نشانه یاس و ناامیدی دشمنان دانست و تصریح کرد: سعودی ها و آمریکایی ها وقتی که توان مقاومت در مقابل نیروهای مبارز مسلمان را ندارند، ناجوانمردانه کثیف ترین اقدامات نظامی را انجام می دهند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران در مقابل تمام فشارهای اقتصادی و تهدیدها، دشمنانش را بیچاره کرده، گفت: این که ترامپ با فحش دادن به روسای جمهور قبل آمریکا اعلام می کند که با هزینه کردن 7هزارمیلیارد دلاردر منطقه خاورمیانه هیچ چیزی را به دست نیاوردیم، به معنی شکست استکبار جهانی است.

بر پایه این گزارش، در یادواره 1700 شهید شهرستان کاشان(کنگره کشوری شهیده شاخص سال 97 زینب کمایی) قبل از سخنرانی سردار قاآنی جانشین فرماندهی سپاه قدس و مرثیه سرایی سید رضا تحویلدار، خانم ها  مرضیه هاشمی و خانم کمایی مطالب پیرامون توطئه های دشمنان  و قدرت انقلاب اسلامی ایران در جهان  بیان کردند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha