پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تسلیت آل هاشم

حوزه/ نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی در پی رحلت فقیه ربانی، آیت الله مؤمن پیام تسلیت صادر کرد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از تبریز، حجت‌الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل‌هاشم با صدور پیامی رحلت فقیه عالیقدر و مجاهد، آیت الله حاج شیخ محمد مؤمن را تسلیت گفت.

متن این پیام در ادامه می آید:

بسم الله الرحمن الرحیم 
انّا لله و انّا الیه راجعون 

إِذَا مَاتَ الْعَالِمُ ثُلِمَ فِي الْإِسْلَامِ ثُلْمَةٌ لَا يَسُدُّهَا شَيْ ءٌ إِلَى يَوْمِ الْقِيَامَةِ 

رحلت عالم‌ جلیل‌القدر و فقیه‌ اخلاق‌ حضرت آیت الله محمد مؤمن، عضو فقید شورای نگهبان قانون اساسی و مجلس خبرگان رهبری، موجب تأثر و اندوه فراوان گردید. 

این فقیه وارسته و روحانی پرهیزکار و پاک نهاد که از پرورش یافته گان مکتب امام خمینی (ره) است که علاوه بر نقش آفرینی در به ثمر رسیدن نهضت اسلامی و مبارزه با حکومت ستمشاهی در تربیت شاگردان و جوان های مومن و معرفت جوی، خدمات ارزشمند و ماندگاری به جامعه اسلامی ، دلهای مشتاق معارف اسلامی و عالم تشیع داشته است. 

همچنین حضور اثرگذار ایشان در سنگرهای مختلف خدمتگزاری به‌ویژه در شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری، نشان از بینش عمیق سیاسی و اجتماعی آن عالم بزرگوار دارد. 

اینجانب فقدان‌ خسارت بار این‌ روحانی‌ عالی‌ مقام‌ را به محضر حضرت بقية‌الله الاعظم « عجل‌الله‌ تعالی فرجه الشریف»، مقام معظم رهبري حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز «مدظله العالي»، مراجع عظام تقليد، حوزه‌هاي علميه، دبیر محترم شورای نگهبان و همچنین بازماندگان ایشان تسلیت عرض نموده، براي آن سعید فقید علو درجات، و رحمت الهی از خداوند متعال مسئلت دارم. 

سید محمدعلی آل هاشم
نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی و امام جمعه تبریز

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha