جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
تصاویر/ حضور آیت الله موسوی اصفهانی در جمع دانشجویان معترض به fatf در مسجد جامع همدان

حوزه/ آیت الله موسوی اصفهانی گفت: رسانه‌های انقلابی امروز موظف هستند تا ملت ایران را با تبعات سنگین قوانینی که در اتاق های فکر کشورهای بیگانه نوشته می شود، آشنا کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» در همدان، آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی، عصر روز گذشته در دیدار با جمعی از بانوان همدانی با تبریک روز زن و میلاد حضرت فاطمه زهرا(س) انسان را نیازمند الگو عنوان کرد و گفت: همه انسان ها در طول زندگی خود به دنبال انتخاب الگوی کاملی هستند و چه بهتر که این الگو کاملترین انسان ها یعنی اهل بیت ّباشند.

عضو خبرگان رهبری افزود: مادران و زنان عزیز ما باید با مطالعه سیره و روش زندگی حضرت زهرا ضمن آشنایی با حضرت از راه و روش ایشان نیز پیروی کنند.

آیت الله موسوی اصفهانی، فعالیت زنان در مشاغلی که نیازمند حضور زن است را بسیار مهم توصیف کرد و گفت: دین اسلام هیچ گاه مخالف حضور زنان نبوده و نیست و حضور آنان در عرصه های مختلف و زمان های مختلف درجمهوری اسلامی تایید این موضوع است.

عضو جامعه مدرسین حوزه در ادامه بیانیه گام دوم مقام معظم رهبری را بیانیه ای دارای موارد مهم و کلیدی دانست و گفت: رهبری در این بیانیه پایبندی به حفظ ارزش‌ها در طول ۴۰ سال گذشته را یکی از افتخارات کشور نام برد.

مدیر حوزه علمیه استان همدان یادآور شد: خدا را شکر در طول این چهار دهه نسبت به ارزش‌های انقلاب کوتاه نیامده ‌ایم و به کوری چشم دشمنان از این به بعد هم کوتاه نخواهیم آمد و روز به روز شاهد موفقیت های بیشتری خواهیم بود.

وی به نقش حوزه های علمیه در تبیین بیانیه گام دوم اشار کرد و گفت: حوزه علمیه همدان به دنبال آن است که  فرمایشات حضرت آقا مربوط به حوزه را انتخاب و بر روی آن ها در استان همدان کار اساسی انجام شود.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری رسانه‌ها را داری وظیفه سنگینی در قبال بیانیه رهبر معظم انقلاب عنوان کرد و اظهار داشت: در بازخوانی این بیانیه رسانه‌ها به کمک اندیشمندان حوزوی و دانشگاهی باید از دستگاه‌های مختلف مطالبه ‌گری داشته باشند.

وی تصویب لوایحی همانند fatf  را به ضرر کشور دانست و گفت: رسانه‌های انقلابی امروز موظف هستند تا ملت ایران را با تبعات سنگین  قوانینی که در اتاق های فکر کشورهای بیگانه نوشته می شود، آشنا کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha