شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حوزه علمیه خواهران گلستان برگزار می کند:

حوزه/معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان گلستان از برگزاری همایش «مطالعات انقلاب اسلامی در حوزه های علمیه خواهران«، روز شنبه ۱۱ اسفند، در گرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از گرگان، خانم لیلا کابوسی از برگزاری همایش مطالعات انقلاب اسلامی در حوزه های علمیه خواهران، با حضور 300 نفر از مسئولین، مدیران، اساتید، طلاب، پژوهشگران و دانش آموختگان مدارس خواهران استان گلستان، روز شنبه ۱۱ اسفند در گرگان خبر داد.

وی، یکپارچه کردن اهداف فرهنگی-اجتماعی در زمینه بازشناسی انقلاب اسلامی در فرآیند آموزشی و پژوهشی و توانمند سازی طلاب و مدرسان مدارس علمیه خواهران در زمینه مطالعات انقلاب اسلامی را از اهداف برگزاری این همایش دانست.

معاون فرهنگی حوزه علمیه خواهران استان گلستان عنوان کرد: این همایش در قالب چهار پنل با موضوعات «بررسی وضعیت مطالعات انقلاب اسلامی در حوزه های علمیه خواهران»، «ترسیم وضعیت انقلاب اسلامی از زمان پیروزی تا کنون»، «ترسیم چشم انداز تمدنی انقلاب اسلامی و چالش های گفتمانی فراروی آینده انقلاب اسلامی ایران» و «نقش انقلاب اسلامی در هویت بخشی و عزّت آفرینی مردم و به ویژه زنان» با ارائه و سخنرانی 8 تن از اساتید حوزه و دانشگاه در سالن جامعه المصطفی العالمیه برگزار خواهد شد.

کابوسی ادامه داد: در این همایش که با مشارکت معاونت پژوهش حوزه علمیه خواهران استان و جامعة المصطفی العالمیه واحد گرگان اجرا می شود، 70 نفر از طلاب خواهر و برادر اهل سنت جامعه المصطفی نیز حضور خواهند داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha