پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام سیدموسی محمودی

حوزه/ مدیر مدرسه سفیران بیجار گفت: کسانی که در حوزه رسانه و خبر فعال هستند به نوعی امانتدار جامعه محسوب می شوند، زیرا جامعه به اخبار و گزارش های شما اعتماد دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در استان کردستان، حجت الاسلام سیدموسی محمودی، صبح امروز در دیدار با جمعی از فعالان و اصحاب رسانه در شهرستان بیجار، اظهار داشت: یکی از مهمترین مشاغل دنیا در دستان شما اصحاب رسانه و خبرنگاران است.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار گفت: امروز دنیا، دنیای رسانه و تبلیغات است و با این ابزار می توان بسیاری از معادلات را به سود خود و زیان طرف مقابل تغییر داد، چرا که عصر کنونی عصر تقابل نظامی نیست، بلکه عصر جنگ رسانه ای و تبلغیاتی است.

این استاد حوزوی در ادامه با اشاره به اینکه اهل قلم وخبرنگار باید به کار و وظیفه خود متعهد باشد، افزود: اولین و بدیهی ترین وظیفه یک خبرنگار و رسانه ای بیان حقایق، حفظ شان و آبروی مدیران و... و از همه مهمتر امانتداری می باشد.

مدیر مدرسه سفیران هدایت بیجار در ادامه بیان داشت: یکی از معضلات رسانه های داخلی کشور مشکل کیفیت آنهاست و همین خلا و ضعف باعث شده زمینه سواستفاده رسانه های بیگانه و معاند برای مسموم کردن افکار جامعه مخاطب را مهیا کند.

حجت الاسلام محمودی اظهار کرد: البته دولت نیز باید حمایت های خود را از صاحبان رسانه داشته باشد تا دغدغه های روزمره بر کار آنان تاثیر منفی نگذارد، لذا زمانی که یک روزنامه نگار و فعال رسانه ای فراغ بال داشته باشد، می تواند در کار خود موفق و کارآمد باشد، لذا باید قدر مسئولیت و سنگینی که بر دارید را به خوبی بدانید و در مسیر اعتلای جامعه اسلامی گام بردارید.

این استاد حوزوی با اشاره به اینکه کار رسانه، کار مقدسی است، بیان داشت: کسانی که در حوزه رسانه و خبر فعال هستند، به نوعی امانتدار جامعه محسوب می شوند، زیرا جامعه به اخبار و گزارش های شما اعتماد دارد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha