چهارشنبه ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۴ شوال ۱۴۴۵ | Apr 24, 2024
استاندار سیستان و بلوچستان

حوزه/ نماینده عالی دولت در استان سیستان و بلوچستان گفت: مردم این استان در حال امضای طومار هستند تا از رهبر معظم انقلاب دعوت کنند تابه این استان سفری داشته باشند.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از زاهدان، احمدعلی موهبتی، شامگاه پنجشنبه در آیین معارفه نماینده جدید ولی فقیه و امام جمعه زاهدان در شورای اداری استان، اظهارکرد: مردم این استان در حال امضای طومار هستند تا از رهبر معظم انقلاب دعوت کنند تابه این استان سفری داشته باشند.

وی ادامه داد: رهبر معظم انقلاب توجه و عنایت ویژه ای به مسائل توسعه ای این استان دارند و همواره جویای احوال مردم نجیب و ولایتمدار این خطه از ایران اسلامی هستند.

موهبتی خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در دوران اقامت اجباریشان در این استان همواره از مهمانوازی و صمیمیت مردم ایرانشهر سخن می گویند.

وی ادامه داد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب گام دوم انقلاب را تبین کردند مردم سیستان و بلوچستان انتظار دارند تا رهبری معظم نخستین سفر استانی شان را به این استان پهناور داشته باشند.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: مردم این استان در حال امضای طومار هستند تا از رهبر معظم انقلاب دعوت کنند تابه این استان سفری داشته باشند.

وی ادامه داد: بعد از سفر سال 81 رهبر معظم انقلاب به سیستان و بلوچستان این استان در توسعه و پیشرفت شتاب گسترده ای پیدا کرد و این انتظار می رود که با سفر دوباره رهبری معظم شاهد شتاب در توسعه این نقطه از ایران اسلامی باشیم.

موهبتی تصریح کرد: سیستان و بلوچستان همواره مورد توجه اعتبارات ویژه دولت به این استان پهناور بوده است.

وی ادامه داد: دولت پنج هزار و 600 میلیارد تومان اعتبار برای توسعه زیرساخت های سیستان و بلوچستان در نظر گرفته است.

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همچنین دولت یک میلیارد دلار برای توسعه چابهار تا کنون هزینه کرده است.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان با خشکسالی دست و پنجه نرم می کند و نیازمند نگاه ویژه در تخصیص اعتبارات است.

انتهای پیام   313/17

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha