پنجشنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ |۸ شوال ۱۴۴۵ | Apr 18, 2024
العمل

حوزه/ جنبش امل الاسلامی بحرین طی بیانیه ای اقدام انگلیس علیه حزب الله لبنان را محکوم کرد.

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری «حوزه»، در پی اقدام خصمانه انگلیس درباره درج نام حزب الله لبنان در "لیست تروریسم" شاهد موج محکومیت این اقدام از سوی گروه های مختلف در جهان اسلام بودیم، از جمله این گروه ها جنبش العمل الاسلامی بحرین است که طی بیانیه ای به محکومیت این اقدام انگلیس پرداخت و با حزب الله لبنان اعلام همبستگی کرد.

در این بیانیه آمده است؛ حزب الله لبنان جنبش مقاومت ملی و قانونی ضد مطامع و جاه طلبی های صهیونیستی است واین درحالی است که انگلیس از دیکتاتوری در بحرین حمایت می کند.

جمعیت العمل الاسلامی"امل" اقدام دولت انگلیس مبنی بر اینکه حزب الله را به عنوان یک سازمان تروریستی معرفی کرده مردود می داند و آن را تسلیم ذلیلانه در برابر حکومت آمریکا و صهیونیست خائن می شمرد و یادآوری می کند که انگلیس با حمایت بدون حد از آل خلیفه دیکتاتور ضد حقوق و آرمان های ملت بحرین اقدام می کند.

از دیدگاه جنبش امل این اقدام اهانت به احساسات مسلمانان و آزادگان در جهان است و دولت بریتانایا را از بازگشت به تفکر استعماری منقرض شده که هرگز به آن بازگشتی وجود ندارد بر حذر می کند و هشدار می دهد.

در واقع این تصمیم و امثال این اقدامات خسارت ها و زیان های بی حساب و اندازه ای به مصالح انگلیس در منطقه وارد می کند.

در بخش دیگری ازاین بیانیه آمده ؛ما در کنار حزب الله و رهبری این حزب تا بیرون راندن اشغالگران ایستاده ایم و این تصمیم جانبدارانه از استکبار و صهیونیست و نابودی مقاومت را محکوم می کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha