جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دبیر علمی همایش "مطالعات انقلاب اسلامی در حوزه های علمیه خواهران"

حوزه/دبیر علمی همایش "مطالعات انقلاب اسلامی در حوزه های علمیه خواهران" از برگزاری این همایش در شهرستان گرگان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از گرگان، خانم صدیقه بهرامی اعلام کرد: همایش "مطالعات انقلاب اسلامی در حوزه های علمیه خواهران" صبح امروز به همت مدیریت حوزه علمیه خواهران گلستان و با حضور جمعی از مدیران، اساتید حوزه و دانشگاه، مسئولین، طلاب و پژوهشگران مدارس علمیه خواهران و نیز طلابی از جامعه المصطفی العالمیه واحد گرگان برگزار شد.

وی در ابتدای سخنان خود گفت: سال ها پیش امام خمینی رضوان الله تعالی عقل های مرده را بیدار کرد تا بار دیگر دین خداوند حیاتش را ادامه دهد، به گونه ای که بعد از چهل سال، هم اکنون شاهد تکاپوهای علمی و فرهنگی دستاورد مبارک انقلاب اسلامی در حوزه های علمیه خواهران هستیم.

 دبیر علمی همایش "مطالعات انقلاب اسلامی در حوزه های علمیه خواهران" ضمن اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری «حوزه های علمیه خواهران پدیده عظیم و مبارکی است»، افزود: یکی از تکاپوهای علمی و فرهنگی بعد از انقلاب اسلامی، همایشاتی از این دست با محوریت خواهران است.

بهرامی به اهداف برگزاری این همایش اشاره کرد و گفت: از جمله اهداف این همایش؛ تحقق رسالت حوزه های علمیه خواهران در حفظ  وتعالی آرمان انقلاب اسلامی، ارتقاء سطح مطالعات انقلاب اسلامی، کیفی و کاربردی سازی هم اندیش های علمی به مناسبت چهل سالگی انقلاب است.

وی در ادامه به معرفی پنل های علمی و معرفی سخنرانان و ارائه دهندگان مقاله پرداخت و اعلام کرد: از مجموعه ده مقاله ارائه شده به همایش، دو مقاله انتخاب و محتوای آنها در پنل ها ارائه شد.

استاد حوزه اضافه کرد: در مراسم اختتامیه و بعد از جمع بندی پنل ها، از خانواده دو تن از شهدای هشت سال دفاع مقدس و مدافع حرم استان تجلیل شد

    

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha