جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کنگره شهدای طلبه و روحانی شرق استان کرمان

حوزه/ کنگره شهدای طلبه و روحانی شرق استان کرمان، با سخنرانی مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حفاظت هواپیمایی کشور، در شهرستان بم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری«حوزه» از کرمان، حجت الاسلام ابوالقاسم علیزاده مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفاظت هواپیمایی کشور، شب گذشته در کنگره شهدای روحانی شرق استان کرمان، در شهرستان بم، گفت: مردم در 8سال دفاع مقدس استقامت کردند و امروز ثمره خون شهیدان امنیت ایران اسلامی است که در اوج قله های افتخار همواره زبانزد دنیا بوده است .

وی ادامه داد: هجمه های اپوزسیون داخلی،  برای ضربه به انقلاب است، اما دیده بان بصیر انقلاب در مقابل هجمه های به خیال بعضی روشنفکر گراها ایستاده اند و تمام نقشه های دشمن را نقش بر آب کرده اند.

 مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه حفاظت هواپیمایی کشور افزود: مردم فهیم ایران اسلامی باید نسبت به فتنه های دشمن بیدار باشد، تا عده ای انقلابی نما در نقش ناجی حاضر نشوند .

حجت الاسلام علیزاده در ادامه به حضور بشار اسد در ایران اشاره کرد و گفت: حضور ریاست جمهوری سوریه در ایران یعنی تمام دنیا بداند ایران نقش موثری در منطقه و جهان دارد.

وی تصریح کرد: تمام اینها ثمره خون شهیدان است و روحانیت هم در این عرصه بالغ بر 4500 شهید تقدیم انقلاب و نظام اسلامی کرده و در بین همه اقشار بیشترین شهید را دارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه حفاظت هواپیمایی کشور در پایان با اشاره به مشکلات اقتصادی و معیشتی مردم، گفت: امروز دیگر وقت پاسخگو بودن کسانی است که پنج سال ما را به عقب راندند.

برپایه این گزارش، رونمایی از کتاب «سپاهان اصفهان» خاطرات شهید لباف زاده، رو نمایی از نماهنگ شهدای روحانی شرق استان کرمان و مداحی حاج مهدی سلحشور از دیگر برنامه های این کنگره بود.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha