پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
حجت الاسلام باریک بین

حوزه/ استاد حوزه علمیه قزوین گفت: حفظ انقلاب اسلامی مرهون شهدایی است که هر کدام با داشتن ویژگی های منحصر به فرد می توانند درس زندگی و مسیر واقعی را به جوانان نشان دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از قزوین، حجت الاسلام محمد حسن باریک بین، ظهر امروز در مراسم تجلیل از اساتید حوزه علمیه قزوین، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا بویژه شهید تازه تفحص شده مدافع حرم سردار حمید محمد رضایی، گفت:  ملت ایران با ایثار و شجاعت رزمندگان توانستند هشت سال با مقاومت جانانه در برابر دشمنی که 35 کشور دنیا با حمایت مالی، تسلیحاتی، نیروی انسانی و تبلیغاتی و روحی روانی از آن، در صدد آسیب زدن به انقلاب بودند، مردانه پیروز شوند و برگ زرینی در تقویم کشور به ثبت برسانند و امروز هم در جبهه دیگری رزمندگان رشید ایران اسلامی از حریم اهل بیت عصمت و طهارت به خوبی دفاع و شربت شهادت را می نوشند.

استاد حوزه علمیه قزوین ادامه داد: استکبار جهانی فکر می کند هر جا و هر وقت که اراده کرد می تواند در کشوری حضور یافته و یا به جایی حمله کند و با همین اندیشه تروریست های داعش را شکل داد تا میان مسلمانان تفرقه ایجاد کنند و مانع اقتدار اسلامی شوند، اما به لطف الهی این دسیسه به خودشان بازگشته است.

وی اظهار کرد: با ایجاد داعش می خواستند ابتدا حکومت سوریه را سرنگون کنند و به سراغ دیگر کشورها و جبهه مقاومت بروند که با حمایت ایران اسلامی و درایت رهبری این توطئه ناکام ماند و امروز پس از شکست این نقشه، استکبار در دام داعش گرفتار شده و احساس خطر می کند.

استاد حوزه علمیه قزوین گفت: حفظ انقلاب اسلامی مرهون شهدایی است که هر کدام با داشتن ویژگی های  منحصر به فرد می توانند درس زندگی و مسیر واقعی را به جوانان نشان دهند.

 حجت الاسلام باریک بین به حضور پیکر پاک شهید مدافع حرم در استان قزوین اشاره و خاطر نشان کرد: این شهید والامقام در عملیات های مهم دوران دفاع مقدس نقش اثرگذاری داشته است.

وی اظهار کرد: امروز باید قدردان مادران و همسران شهدا باشیم، چرا که این گوهرهای ارزشمند در دامان آنها به خوبی تربیت شدند و امروز نظام جمهوری اسلامی با عزت و اقتدار در دنیا می درخشد.

انتهای پیام

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha