شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024

حوزه/ مدیر کل امور بانوان استانداری هرمزگان گفت: خبرنگاران باید ارتباطشان را با یکدیگر بیشتر کنند و کمیته بانوان خبرنگار را تشکیل دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» از هرمزگان، خانم نازنین شیبانی، در جشن میلاد حضرت زهرا(س) ویژه بانوان اهالی رسانه که در سالن اجتماعات مخابرات استان هرمزگان برگزار شد، با تاکید بر لزوم توجه و اهمیت خبرنگاران به رسانه ای کردن فعالیت ها و مطالبات بانوان استان، بیان داشت: برای انتصاب افراد بخصوص جامعه بانوان تلاش ها و رایزنی های زیادی انجام می شود، اما خبرنگاران چندانی به این فعالیت ها ندارند.

وی با بیان اینکه از شهریور ماه امسال 10 انتصاب صورت گرفت که هیچ پوشش خبری نشد، افزود: انتظار می رود که در ارتباط با فعالیت های زنان در صنف های مختلف از جمله زنان کارآفرین، زنان سیاسی، زنان نخبه، زنان پژوهشی، مخترع، زنان قهرمان ورزشی و ... قلم زده شود.

مدیر کل امور بانوان استانداری هرمزگان خاطر نشان شد: در سال جاری بیشترین مدال های ورزشی در المپیک و مسابقات آسیایی اختصاص به بانوان داشته است.

وی تصریح کرد: زنان خبرنگار باید بیشتر، دقیق تر و بهتر در مقوله زن و فعالیت ها و بخصوص حوزه مطالبه گری بانوان عمل کنند.

 شیبانی اضافه کرد: زنان در انتصاب به پست های مدیریتی رشد داشته اند به طوری که هفت مدیر اجرایی از جمله مدیر کل فنی حرفه ای و معاون فرماندار زن هستند که بازتاب رسانه ای در این رابطه در فضای مجازی وجود نداشته است.

وی با اشاره به اینکه در استان هرمزگان زنان کارآفرین ملی وجود دارند، گفت: 550 برنامه در هفته زن در بحث فعالیت های زنان و خانواده با محوریت زنان سرپرست خانواده، خانه سالمندان، بیماری های مزمن زنان، بیماری های سرطانی، زنان اهل رسانه و ... انجام شد.

 مدیر کل امور بانوان استانداری هرمزگان در پایان گفت: خبرنگاران باید ارتباطشان را با یکدیگر بیشتر کنند و کمیته بانوان خبرنگار را تشکیل دهند.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha