جمعه ۳۱ فروردین ۱۴۰۳ |۹ شوال ۱۴۴۵ | Apr 19, 2024
نژادپرستی با اتومبیلش نمازگزاران را زیر گرفت، ۵ سال زندان نصیبش شد

حوزه/ نژادپرست انگلیسی که با اتومبیلش نمازگزاران مسجد حسینی در شمال لندن را زیر گرفته و منجر به مجروح شدن ۳ تن شد، تنها به ۵ سال زندان و هفت و نیم سال محرومیت از رانندگی محکوم گردید.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه» به نقل از thetimes، نژادپرستی که اتومبیل خود را به داخل مرکز مسجد حسینی در کریک وود در شمال شهر لندن رانده و سبب مجروح شدن 3 نمازگزار گردید، تنها به 5 سال زندان محکوم شد.

به گفته پلیس مارتین استوکز، 19 سپتامبر سال گذشته، پیش از آنکه با اتومبیلش نمازگزاران را هنگام خروج از این مرکز اسلامی زیر بگیرد، شعارهای نژادپرستانه سر داده و 3 نفر را مجروح ساخت.

به گفته پلیس انگلیس، این نژادپرست 25 ساله پس از اینکه به جرم خود در دادگاه اذعان کرد، متهم به جرایم رانندگی خطرناک،  ایجاد جراحت جدی از طریق رانندگی خطرناک و خشونت مذهب شده و در کنار 5 سال زندان، به مدت هفت سال و نیم از رانندگی محروم شد.

به گفته پلیس این فرد همراه با چند تن دیگر در نزدیکی مسجدی پارک کرده و در حال مشروب خوری و سیگار کشیدن بودند که یک رویداد خصوصی در مسجد برگزار شده بود. از این افراد که برای مسلمانان مزاحمت ایجاد می کردند خواسته شده که محل را ترک کنند اما در مقابل، این مهاجم حوالی نیمه شب عمدا اتومبیل خود را به داخل مسجد رانده است.

این فرد سپس از صحنه جرم گریخته است. یکی از مجروحان حادثه که مسلمان 50 ساله ای بود، بیش از 3 هفته در بیمارستان بستری گردید.

 

کلی اسکونهاگ کاراگاه پرونده روز گذشته گفت: اسکوکز خودخواهانه اتومبیل خود را به سمت عابران پیاده بی گناه رانده و اهمیتی به جان آنان نداد. او شانس آورده که کسی در این حادثه جان خود را از دست نداده است.

 

محمد البیاتی از انجمن  حسینی ضمن سپاس از کسانی که پس از تصادف کمک رسانی کردند گفت:ما از تمامی اعضای جامعه از زنان و مردان، پیر و جوان که پس از این حادثه به ما کمک کردند تا درد آسیب دیدگان را به حداقل برسانند و از یک تراژدی غیرقابل تصور و بدتر جلوگیری کردند قدردانی می کنیم.

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha