جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
حجت الاسلام اسلامی

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: برخی افراد به ظاهر دین را حفظ کرده، ولی در باطن دین را تکذیب می کنند و اعتقادی به مبانی اسلام ندارند، این افراد در هنگام عبور از کنار نیازمندان بی تفاوت گذشته و نسبت به آنها ترحمی انجام نمی دهند.

به گزاش خبرنگار خبرگزاری«حوزه»، از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین علی اسلامی امروز در دیدار جمعی از دست اندرکاران کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان تاکستان، در دفتر امام جمعه این شهر، گفت: در دین اسلامی بر انفاق، ایثار، و صدقه بسیار تاکید شده است.

وی ادامه داد: خداوند رزق و روزی هر شخص را مقدر و مشخص فموده و چه بسا این رزق به واسطه خانواده اوست. خدای متعال می فرماید از این اموالی که به شما داده ایم انفاق کنید.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری تصریح کرد: برخی افراد به ظاهر دین را حفظ کرده، ولی در باطن دین را تکذیب می کنند و اعتقادی به مبانی اسلام ندارند، این افراد در هنگام عبور از کنار نیازمندان بی تفاوت گذشته و نسبت به آنها ترحمی انجام نمی دهند.

عضو شورای حوزه علمیه قزوین با بیان این که انفاق و کمک به دیگران از مهمترین تاکیدات قرآن کریم و ائمه اطهار(ع) است، ابراز داشت: احسان و نیکوکاری برترین فضائل انسانی است و باید این فرهنگ بیش از پیش تقویت شود.

امام جمعه شهرستان تاکستان عنوان کرد: در جامعه ای که بر مبنای الگوی اسلامی و مکتب علوی تشکیل شده، مسلمانان نمی توانند در برابر نیازها و گرفتاری های برادران دینی خود بی تفاوت باشند.

انتهای پیام

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha