پنجشنبه ۹ فروردین ۱۴۰۳ |۱۷ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 28, 2024
تصاویر/ مراسم معنوی اعتکاف در مسجد امام حسن عسکری(ع) و مسجد اعظم قم

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان بوشهر با بیان اینکه دو محل برای اعتکاف امسال در شهر چغادک برنامه ریزی شده است، گفت: از معتکفین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هیچ گونه هزینه ای دریافت نمی شود و شرکت برای این افراد در برنامه های اعتکاف به صورت رایگان خواهد بود.

حجت الاسلام رضا خدری شامگاه یکشنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری«حوزه» از بوشهر از برگزاری جلسه ستاد اعتکاف شهر چغادک خبر داد و گفت: با توجه به در پیش رو بودن ایام اعتکاف در ماه مبارک رجب که امسال با ایام نوروز و سال جدید همزمان شده، ستادی برای برگزاری هرچه بهتر برنامه های اعتکاف در شهر چغادک شکل گرفت.

امام جمعه شهر چغادک با بیان اینکه دو محل برای اعتکاف امسال در شهر چغادک برنامه ریزی شده است، اظهار کرد: محل اعتکاف خواهران در مسجد حضرت فاطمه(س) یا همان مصلی شهر چغادک و نیز اعتکاف برادران در مسجد حضرت ولی عصر(عج) خواهد بود.

وی با اشاره به محل ثبت نام اعتکاف گفت: ثبت نام اعتکاف در دفتر امام جمعه چغادک و همچنین در مسجد حضرت ولی عصر(عج) انجام می شود و بر اساس تصمیم اعضای ستاد مقرر شده هزینه ثبت نام برای هر فرد همچون سال گذشته مبلغ 30 هزار تومان باشد و مابقی هزینه ها توسط ستاد اعتکاف تامین خواهد شد.

حجت الاسلام خدری افزود: از معتکفین تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی(ره) هیچ گونه هزینه ای دریافت نمی شود و شرکت برای این افراد در برنامه های اعتکاف به صورت رایگان خواهد بود.

مدیر حوزه علمیه استان بوشهر ادامه داد: در ایام اعتکاف برنامه های خوب فرهنگی، بصیرتی، مداحی، دوره آشنایی با احکام و اسرار اعتکاف توسط ستاد برگزاری اعتکاف برنامه ریزی و برگزار می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha