جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
راهیان نور

حوزه/ رئیس سازمان بسیج طلاب وروحانیون قزوین گفت: راهیان نور بستری مناسب برای انتقال سیره و فرهنگ شهدا به نسل امروز است و اثر بخشی آن زمانی است که جوانان پس از بازگشت به سیره و روش شهدا عمل می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری«حوزه از قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی، صبح امروز در جلسه ستاد راهیان نور حوزه علمیه قزوین، گفت: راهیان نور بستری مناسب برای انتقال سیره و فرهنگ شهدا به نسل امروز است و اثر بخشی آن زمانی است که جوانان پس از بازگشت به سیره و روش شهدا عمل می کنند.

وی ادامه داد: یک زائر راهیان نور وقتی وارد سرزمین نور می شود دچار احساسات و عواطف خاصی می گردد، اما بعد از بازگشت از سفر راهیان نور باید طوری برنامه ریزی کند که چنین احساساتی در او حفظ شود .

حجت الاسلام مصطفایی بیان کرد: فضا سازی یادمان ها یکی از اولویت های مسئولین راهیان نور باشد و در این زمینه هرچقدر قوی تر کار شود معنویت دفاع مقدس به بهترین شکل ممکن به زائران راهیان نور انتقال داده می شود.

وی به اعزام گروه مستند ساز راهیان نور به این مناطق اشاره و خاطرنشان کرد: امسال هم دو اکیپ مستند ساز به این یادمان ها اعزام خواهیم کرد.

انتهای پیام

 

 

 

 

 

 

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha