جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
کد خبر: 484471
۲۰ اسفند ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۲
طه محمدی

حوزه/ عضو خبرگان رهبری گفت: جهاد امروز، جهاد علمی است و عمامه ما کفن و لباس روحانیت هم لباس رزم است، بنابراین باید جهادی وارد عمل شویم و دست روی دست نگذاریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری «حوزه» در همدان، آیت الله غیاث الدین طه محمدی، عصر امروز در جمع مدیران و طلاب همدانی که برای تقدیر از تلاش های او به دفتر نماینده ولی فقیه آمده بودند، با اشاره به مشکلاتی که طلاب با آن مواجه هستند، گفت: امروز در حالی هفتاد هزار طلبه در قم داریم که بسیاری از روستاها روحانی و مبلغ برای پاسخ گویی به مشکلات دینی ندارد.

آیت الله طه محمدی یادآور شد: البته نباید این موضوع را فراموش کنیم که با رفتن به روستاها، زندگی این افراد بسیار سخت خواهد شد، این در حالی است که حتی بسیاری از اساتید ما در شهر هم از شرایط خوبی برخوردار نیستند.

نماینده مردم همدان در مجلس خبرگان رهبری تاکید کرد: امروز نیاز به حضور طلاب در مناطق مختلف داریم و باید این موضوع مدیریت شود.

آیت الله طه محمدی، آموزش جذب مردم را از نیازهای حوزویان برشمرد و تصریح کرد: نیاز به فقه و اصول جای خود دارد، اما نباید از آموزش فن سخنرانی و روضه خوانی در بین طلاب و مبلغان غافل شویم.

وی تاکید کرد: جهاد امروز، جهاد علمی است و عمامه ما کفن و لباس روحانیت هم لباس رزم است، بنابراین باید جهادی وارد عمل شویم و دست روی دست نگذاریم.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha