جمعه ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ |۱۸ رمضان ۱۴۴۵ | Mar 29, 2024
دولت استرالیا بودجه ای به طرح فوتبالیست مسلمان اختصاص داد

حوزه/ پروژه مربوط به «بشار حولی» فوتبالیست مسلمان در لیگ فوتبال استرالیا به هدف ترغیب ورزشکاران جوان مسلمان برای ورود به فعالیت های ورزشی راه اندازی شده است.

به گزارش گروه ترجمه خبرگزاری «حوزه»، به نقل از thecourier، دولت فدرال استرالیا، 1.2 میلیون دلار به برنامه ورزشی فوتبالیست مسلمان «بشار حولی» در لیگ فوتبال استرالیا اختصاص می دهد. این برنامه ورزشی به منظور ترغیب و ترویج مهارت های ورزشکاران مسلمان نسل جوان ضمن آموزش فرهنگی راه اندازی شده است.

بیش از 35 هزار جوان مسلمان استرالیایی از آغاز این طرح در سال 2013 در آن شرکت داشته اند. جام بشار حولی، فوتبالیست استرالیایی بیش از 5 هزار دانش آموز مدارس اسلامی را شامل می شود، در حالی که برنامه استخدام مربوط به این پروژه ، فرصت آموزشی برای حداقل 10 جوان مسلمان در لیگ فوتبال استرالیا فراهم می سازد.

 

بشار حولی نخستین فوتبالیست مسلمان استرالیایی بود که در لیگ فوتبال استرالیا بازی می کرد و سفیر چند فرهنگی می باشد.

پائول فلچر وزیر خدمات فرهنگی روز سه شنبه فعالیت های این فوتبالیست مسلمان را مورد تحسین و ستایش قرار داد و گفت: وی کار فوق العاده ای انجام می دهد و از روزش برای ترویج همبستگی اجتماعی، اعتماد به نفس در جوانان مسلمان و مشارکت آنان در فعالیت ها بهره می برد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha