شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ |۱۰ شوال ۱۴۴۵ | Apr 20, 2024
حجت الاسلام والمسلمین عابدی

حوزه/ مدیر حوزه علمیه استان فارس گفت: اگر منیت ها برداشته شود بسیاری از فعالیت ها انجام می شود و موازی کاری ها از بین می رود باید برای خداوند کار کرد.

به گزارش خبرگزاری «حوزه» از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین احمد عابدی، در گردهمایی روسای تبلیغات استان فارس که در سالن جلسات اداره کل تبلیغات اسلامی فارس برگزار شد، با اشاره به اینکه مقتضی موجود اما موانع بسیار است، اظهار داشت: همه طالب فعالیت های جهادی هستند و همچنین دوست داریم حوزه های علمیه به صورت جهادی فعالیت کنند اما با موانعی که وجود دارد امکان نخواهد داشت.

وی به موانع رفع آسیب های اجتماعی اشاره کرد و افزود: یکی از موانع اساسی به خود مسئولان و آن کلمه "من" که پیش از ادارات آنان می آید مانند، سازمان من، اداره من، مرکز من برمی گردد، که با این وضعیت انجام فعالیت های جهادی ممکن نخواهد بود.

مدیر حوزه علمیه استان فارس تصریح کرد: این مطلب که روحانی باید در روستا ها مستقر و بومی مناطق باشد، صحیح بوده اما شرایطی که برای روحانیون مستقر وجود دارد بسیار دشوار است که روحانی را برای فعالیت جهادی دچار مشکل می کند.

وی در ادامه تاکید کرد: باید شروطی که برای دیدن مسئولان وجود دارد برداشته شود چراکه مردم عادی نمی توانند به راحتی با یک مسئولی دیدار و گفت و گو کند، در قدیم مردم به راحتی با مسئولان نشست و برخواست می کردند اما اکنون اینگونه نیست همین امر نیز موجب ایجاد مشکلات می شود.

حجت الاسلام والمسلمین عابدی خاطرنشان کرد: اگر منیت ها برداشته شود بسیاری از فعالیت ها انجام می شود و موازی کاری ها از بین می رود باید برای خداوند کار کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha